Την καθιέρωση δύο δρομολογιακών γραμμών του ΟΑΣΘ, της
μίας από Περαία προς Επανομή και της δεύτερης που θα διέρχεται από την περιοχή «Ξένιος
Δίας», ζήτησε ο δήμος Θερμαϊκού από στελέχη του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών
Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ) σε συνάντηση που έγινε στο δημαρχείο, στην Περαία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα στελέχη του ΣΑΣΘ είδαν
θετικά την πρόταση, ζήτησαν όμως, επικαλούμενοι οικονομική στενότητα, να
αναλάβει ο…. δήμος τα δρομολόγια, ή να κοπούν άλλες γραμμές για να γίνουν οι συγκεκριμένες! Αυτό, είναι και μία ένδειξη για το πώς αντιλαμβάνονται
οι διοικήσεις του ΣΑΣΘ και του ΟΑΣΘ τη δημοτική συγκοινωνία, για την οποία
κάνει λόγο ο νέος πρόεδρος του ΣΑΣΘ, Γιάννης Παλαιστής, σε συνέντευξή του στον «Αγγελιοφόρο
της Κυριακής».
Ο
πρόεδρος του ΣΑΣΘ, που λέει ότι ένα μεγάλο κεφάλαιο στις μετακινήσεις θα μπορούσε
να αποτελέσει και η δημοτική συγκοινωνία, αναφέρει ότι για το θέμα αυτό πρόσφατα
έγιναν συναντήσεις με τους δήμους
Θερμαϊκού και Νεάπολης – Συκεών και σημείωσε πως, παρά το γεγονός ότι δίνεται
στους δήμους η δυνατότητα για δημιουργία ενδοδημοτικών ή διαδημοτικών
συγκοινωνιών, δεν την έχουν εκμεταλλευτεί και λόγω της δύσκολης οικονομικής
συγκυρίας.
«Πραγματοποιούμε τακτικές συναντήσεις με δήμους του πολεοδομικού
συγκροτήματος για να δούμε από κοινού πώς θα βελτιωθεί η εξυπηρέτηση του
επιβατικού κοινού.. Προσπαθούμε επίσης να συνεργαστούμε για τη δημιουργία
δημοτικών συγκοινωνιών, που θα συμπληρώνουν και θα βελτιώνουν την εξυπηρέτηση
που προσφέρει ο ΟΑΣΘ. Σε αυτό το πλαίσιο εξετάζουμε τη δημοτική συγκοινωνία
Αμπελοκήπων – Μενεμένης. Η σχετική μελέτη εστάλη στον ΟΑΣΘ κι εφόσον δεν
επιθυμεί να καλύψει ο Οργανισμός τις προτεινόμενες διαδρομές, το συγκοινωνιακό
έργο θα ανατεθεί στο δήμο», υπογραμμίζει ο κ. Παλαιστής.
Οι
λεωφορειολωρίδες
Σχετικά
με τις λεωφορειολωρίδες, επισημαίνει ότι το ΣΑΣΘ έχει κάνει όλη τη μελετητική
προεργασία για να δημιουργηθούν οι επόμενες λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας
των αστικών στην πόλη. «Πρόκειται για τέσσερις λεωφορειολωρίδες στις οδούς Γ.
Παπανδρέου (Ανθέων), Αγγελάκη, Α. Παπαναστασίου και στη λεωφόρο Στρατού. Το
έργο έχει εντάξει ο δήμος Θεσσαλονίκης στο ΕΣΠΑ και απομένει η ανάθεση σε
εργολάβο. Βάσει πρότασης του ΣΑΣΘ πέρσι τροποποιήθηκε ο νόμος και πλέον για να
γίνει μια λεωφορειολωρίδα απαιτείται απλώς απόφαση δημάρχου κι όχι πλέον
υπουργού. Υπάρχουν προτάσεις για την εξέταση δημιουργίας κι άλλων
λεωφορειολωρίδων, τις οποίες προωθούμε», υπογραμμίζει.
Επισημαίνει εξάλλου ότι με τη βοήθεια του ΤΕΙ Σερρών το ΣΑΣΘ
ενέταξε το δίκτυο του ΟΑΣΘ στους χάρτες της Google. «Μέσω του Google Transit
ένας επισκέπτης στη Θεσσαλονίκη μπορεί πλέον να ενημερώνεται για το βέλτιστο
τρόπο μετακίνησής του όχι μόνο οδικώς ή ως πεζός, αλλά και με τα αστικά
λεωφορεία. Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη από την ιστοσελίδα του ΣΑΣΘ. Σε
συνδυασμό με το αξιόπιστο και αποτελεσματικό σύστημα τηλεματικής του ΟΑΣΘ
βελτιώθηκε η εποπτεία των δημόσιων συγκοινωνιών και υπάρχει ενημέρωση του
επιβατικού κοινού ακόμη και σε πραγματικό χρόνο», υπογραμμίζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.