Στην
ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, στοχεύουν
οι δράσεις που επεκτείνει διαδικτυακά η Google. Με μία εφαρμογή που αποβλέπει
στη δωρεάν προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων σε επτά περιοχές της χώρας,
μεταξύ των οποίων και στη Μακεδονία.
Μετά την
πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online» που ξεκίνησε στις αρχές Σεπτεμβρίου
στην Κρήτη, όπου περισσότερες από 650 τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις
εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία προκειμένου να ενισχύσουν την ανάπτυξή
τους καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, η Google σε συνεργασία με το υπουργείο
Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, ανακοίνωσε την επέκταση της πρωτοβουλίας στην
Πελοπόννησο, τις Κυκλάδες, τα νησιά του Ιονίου, τη Μακεδονία, τα Δωδεκάνησα και
την Αττική.
Ο τουρισμός
είναι ένας τομέας μείζονος σημασίας για την Ελλάδα. Το 2014, εκτιμάται πως
συνεισέφερε άμεσα περίπου 17 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία,
αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 20,5% του ΑΕΠ και το 20% της απασχόλησης, όπως
τονίστηκε σε συνέντευξη τύπου. Η ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη είναι
σημαντική, καθώς μια αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού
τουριστικού κλάδου καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της
Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης, ανέφερε
ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Google Ελλάδας, Διονύσης Κολoκοτσάς.
Το διαδίκτυο
έχει διεισδύσει πλέον σημαντικά στον τομέα του τουρισμού, με το 51% των
νοικοκυριών της ΕΕ να το χρησιμοποιούν για τα ταξίδια τους. Στην Ελλάδα, μόνο
το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου, λόγω της
χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.
Ταυτόχρονα, ενώ οι διαδικτυακές αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα παραμένουν
υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, περίπου το 70% των τουριστικών
αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, ενισχύοντας τη δυνατότητα
αύξησης των αφίξεων πέραν της κύριας τουριστικής περιόδου.
Με την
επέκταση της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα ενημερωθούν για τις διεθνείς
τάσεις αναζήτησης των βασικών τουριστικών αγορών της Ελλάδας αλλά και του κάθε
επί μέρους προορισμού καθώς και για βέλτιστες τεχνικές που αφορούν τη
διαδικτυακή τους παρουσία. Επιπλέον, θα λάβουν υποστήριξη για τη χρήση
διαδικτυακών εργαλείων μάρκετινγκ προκειμένου να ενισχύσουν την παρουσία τους
στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να
προωθήσουν τις προσφορές τους.
H Google
επεκτείνει την πρωτοβουλία με εκδηλώσεις σε Καλαμάτα και Μύκονο στις 23 και 27
Μαρτίου, αντίστοιχα, καθώς και σε Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Αθήνα στις 16,
21, 24 και 29 Απριλίου, αντίστοιχα. Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις- άμεσα ή
έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό- μπορούν να εγγραφούν και να
παρακολουθήσουν δωρεάν τις εκδηλώσεις μέσω της ιστοσελίδας
g.co/GrowGreekTourism.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.