Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Αύξηση εισιτηρίων στα καραβάκια του Θερμαϊκού

Πριν καν προλάβει να στεγνώσει η μελάνη από την ανακοίνωση των νέων μέτρων, που κατατάσσουν τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών στο ΦΠΑ 23%, έσπευσε η εταιρία που εκμεταλλεύεται τα καραβάκια του Θερμαϊκού να αυξήσει την τιμή των εισιτηρίων της αστικής θαλάσσιας συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης κατά 20 λεπτά, ανεβάζοντάς τα στα 2,70 ευρώ, από 2,50 που ήταν λίγες ημέρες πριν.

Κι όλα αυτά, τη στιγμή που παραμένουν δύο τα καραβάκια που εκτελούν τα δρομολόγια της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας που ενώνει τη Θεσσαλονίκη με την Περαία και τους Νέους Επιβάτες. Αν και η πλοιοκτήτρια εταιρία είχε δεσμευθεί να δρομολογήσει εκτός από τα δύο που είναι σήμερα («Κωνσταντής» και «Άγιος Γεώργιος») και ένα τρίτο, το «Θερμαϊκός 1», ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη προς τις ακτές του Θερμαϊκού. Μάλλον όμως είναι απίθανο να τεθεί αυτό το τρίτο πλοιάριο σε λειτουργία το φετινό καλοκαίρι.
Ο ιδιοκτήτης της εταιρίας που ανέλαβε τη θαλάσσια συγκοινωνία, Μανώλης  Καΐλας, μιλώντας πρόσφατα στον ιστότοπο Seleo.gr, απέδωσε την αναστολή λειτουργίας του τρίτου πλοιαρίου, του «Θερμαϊκός 1», στην οικονομική αστάθεια, που όπως ισχυρίστηκε είχε ως συνέπεια να παρουσιαστεί  «μία κάμψη έως και 50 τοις εκατό, που προκάλεσε αυτή την αναστολή», διαβεβαιώνοντας πως μέχρι τέλους του μήνα θα λειτουργήσει κανονικά.
Η αναστολή λειτουργίας του τρίτου πλοιαρίου, είχε ως αποτέλεσμα να αθετήσει η εταιρία τη δέσμευσή της ότι θα αυξάνονταν κατά δύο οι στάσεις μετεπιβίβασης, με την προσθήκη της Αγίας Τριάδας και της Καλαμαριάς, γεγονός που θα αύξαινε κατά πολύ τον αριθμό των διακινούμενων επιβατών, αλλά και θα εξυπηρετούσε καλύτερα τους επισκέπτες και τους καταστηματάρχες της Αγίας Τριάδας.
Ο «Θερμαϊκός 1» είναι πλοιάριο κλειστού τύπου  με προδιαγραφές μετακίνησης κατά τους χειμερινούς μήνες.  « Μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου θα λειτουργεί κανονικά η θαλάσσια συγκοινωνία, από εκεί και πέρα  θα κάνουμε μια προσπάθεια και για τον Χειμώνα»  ανέφερε ο υπεύθυνος της θαλάσσιας συγκοινωνίας, Γιάννης Τσαμασλής. Ο ίδιος πρόσθεσε πως από τις αρχές Ιουλίου υπήρξε αύξηση ως προς τη πληρότητα στα πλοιάρια τόσο από ξένους όσο και από τους κάτοικους της πόλης.
Σημειώνεται ότι σε όλες τις συγκοινωνίες της χώρας οι αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων, λόγω ενσωμάτωσης του ΦΠΑ 23%, θα ισχύσουν από το Φθινόπωρο, όμως η εταιρία «Thessaloniki waterways» προχώρησε από τώρα στην αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, προκειμένου να έχει μεγαλύτερος κέρδος μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου που θα είναι σε λειτουργία τα καραβάκια της.
Τα δύο καραβάκια που συνεχίζουν να «οργώνουν» το Θερμαϊκό, παρουσιάζουν πάρα πολύ υψηλές πληρότητες και όχι μόνο τα Σαββατοκύριακα, αλλά και τις καθημερινές. Όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία, πέρσι μετακινήθηκαν με τα καραβάκια περίπου 40.000 άτομα, ενώ για φέτος προβλέπονταν περαιτέρω  αύξηση των μετακινήσεων.
Τα καραβάκια ξεκινούν από την Προβλήτα Α' του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και κάνοντας μια ενδιάμεση στάση στον Λευκό Πύργο, καταλήγουν στην Περαία και τους Νέους Επιβάτες του δήμου Θερμαϊκού.


1 σχόλιο:

  1. Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΩΣΤΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ, ΚΑΙ Ο ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ;;;
    Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ.
    ΟΙ ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΑΝ.
    ΜΟΝΟ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ "ΔΙΕΘΝΗ" ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.