Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Θα επιτρέψουμε να θεωρούν "φτωχό συγγενή" τo Δήμο Θερμαϊκού;

Όπως διαβάζουμε σε ρεπορτάζ της εφημερίδας Μακεδονία, η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ετοιμάζει «δυναμική είσοδο στις διεθνείς τουριστικές αγορές,  λανσάροντας και τη νέα χρονιά το brand name “Very Macedonia” σε μεγάλες πόλεις σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή». Και ότι θα διατεθεί το ποσό των 485.000 ευρώ στο πλαίσιο του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2016.

Όπως καταγγείλαμε λίγες ημέρες πριν τόσο στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θερμαϊκού όσο και εκτός αυτού, πρόκειται για το διαφημιστικό πρόγραμμα της Περιφέρειας στο οποίο δεν αναφέρεται ούτε λέξη για τις τουριστικές δυνατότητες του δήμου Θερμαϊκού και τις πανέμορφες παραλίες του.
Φυσικά, το τεράστιο ζήτημα, δεν έγκειται μόνο στο γεγονός ότι η υπό τον κ.Τζιτζικώστα διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αγνοεί συστηματικά την περιοχή, έχοντάς την «φτυσμένη» κανονικά και θεωρώντας ως Κεντρική Μακεδονία μόνο τη Χαλκιδική και την Πιερία. Από κει και πέρα υπάρχει η τεράστια ευθύνη της διοίκησης του δήμου Θερμαϊκού που δεν προβαίνει στις ανάλογες ενέργειες για να διερμηνεύσει την οργή και την αγανάκτηση των επαγγελματιών και όλων των κατοίκων του Δήμου μας στην προκλητική αυτή αντιμετώπιση.
Είμαστε περίεργοι να δούμε τις επόμενες ημέρες αν θα υπάρξει κάποια αντίδραση της δημοτικής αρχής στην αγνόηση αυτή. Και αν θα πιέσει τον περιφερειάρχη και τους περί αυτόν, ώστε στο νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής να πάψει ο Δήμος Θερμαϊκού να αντιμετωπίζεται ως… φτωχός συγγενής! 
Διαβάστε περισσότερα: http://farosthermaikou.blogspot.gr/2016/03/blog-post_57.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.