Σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ThessNews.gr, τα πνεύματα οξύνθηκαν, όταν οι ελεγκτές εγκλώβισαν την κοπέλα σε μια γωνία για να μην φύγει και εκείνη προφανώς σε κρίση πανικού, αποφάσισε να πηδήξει από το παράθυρο για να ξεφύγει.
Τότε ο ένας από αυτούς, μπροστά στα έκπληκτα μάτια των επιβατών, δείχνοντας υπερβολικό ζήλο, προσπάθησε να την σταματήσει τραβώντας της τα πόδια με σοβαρό κίνδυνο για την σωματική της ακεραιότητα.
Τελικά κλήθηκε το "100" για να λυθεί η διαμάχη με την αστυνομία να παίρνει καταθέσεις και από επιβάτες του λεωφορείου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Χρήστο Στεφανίδη,ο ελεγκτής λειτούργησε "βάσει των κανονισμών" και δεν βιαιοπράγησε σε βάρος της νεαρής κοπέλας, ενώ ισχυρίστηκε ότι ο ελεγκτής νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της πόλης, καθώς "φέρει τραύματα στον θώρακα". Όταν όμως δημοσιογράφος της Voria.gr επιχείρησε να επικοινωνήσει με τον ελεγκτή, του μεταφέρθηκε από τον ΟΑΣΘ, ότι δεν επιθυμεί να κάνει δηλώσεις, καθώς είναι "ιδιαίτερα αναστατωμένος" μετά τον σάλο που έχει προκληθεί.
Σύμφωνα πάντα με τον ΟΑΣΘ, ο ελεγκτής δεν βιαιοπράγησε κατά της νεαρής επιβάτιδας, αλλά αυτή του επιτέθηκε φραστικά και σωματικά, άρχισε να φωνάζει και επιχείρησε να διαφύγει από το παράθυρο. "Εκείνη τη στιγμή ο ελεγκτής, όπως λένε οι αρμόδιοι στον ΟΑΣΘ, της κράτησε τον αστράγαλο, προκειμένου να μην πέσει", ισχυρισμό που παραπέμπει στην υπόθεση της "ζαρντινιέρας"
Εξώδικη αναφορά κατά του ΟΑΣΘ για τα «ρέστα»
Στο μεταξύ, σε εξώδικη αναφορά – καταγγελία προς τον ΟΑΣΘ προχώρησε ο γνωστός δικηγόρος Μανόλης Λαμτζίδης, επικεφαλής της Ριζοσπαστικής Ενωτικής Κίνησης Καλαμαριάς, για τα «ρέστα» που δεν δίνουν τα εκδοτικά μηχανήματα εντός των λεωφορείων.
«Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και ευθεία παραβίαση της αρχής της ισότητας και της ίσης μεταχείρισης όλων των πολιτών που απορρέουν από το Σύνταγμα , και διαπερνούν και διαποτίζουν όλο το πλέγμα της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας που αφορά στην προστασία του καταναλωτή και της αρχής της απαγόρευσης της επιβολής διακρίσεων σε βάρος των επιβατών-καταναλωτών στην επιβίβαση και χρήση των λεωφορείων , τόσο η επιβάρυνση της τιμής του εισιτηρίου , όπως στην περίπτωση που σας περιέγραψα, κατά 10 λεπτά, εφόσον ο επιβάτης-καταναλωτής το προμηθεύεται από μηχάνημα εντός του λεωφορείου, όσο και η μη επιστροφή της διαφοράς , που προκύπτει , από τη ρίψη μεγαλύτερου ποσού εντός του μηχανήματος, καθώς το μηχάνημα είναι ρυθμισμένο να «μη δίνει ρέστα»!» αναφέρει μεταξύ άλλων στην εξώδικη αναφορά ο κ. Λαμτζίδης.
«Τα ποσά αυτά, που προέρχονται από την μη επιστροφή της διαφοράς στους επιβάτες-καταναλωτές , ενώ σε ατομικό επίπεδο μπορεί να μην κριθεί σημαντικό, σύμφωνα πάντα με δηλώσεις του Προέδρου του Οργανισμού, συνολικά για το το 2015, ανήλθε σε 436.162 ευρώ , ενώ για 2016 (μέχρι τον Ιούλιο) ανέρχεται σε 249.102 ευρώ, ποσά τα οποία προέρχονται από την «τσέπη» των άτυχων επιβατών-καταναλωτών, που από σύμπτωση δεν είχαν μαζί τους, το ακριβές ποσό του αντιτίμου!» συμπληρώνει ο δικηγόρος στην αναφορά του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.