Θέμα ημερών,
είναι ο ορισμός της νέας διοίκησης του ΟΑΣΘ, καθώς ο νόμος για την
απο-ιδιωτικοποίηση του οργανισμού προχωρά κανονικά, μετά και την απόρριψη από
το δικαστήριο του αιτήματος της διοίκησης των μετόχων να εκδοθεί άμεσα προσωρινή
διαταγή για να ανασταλεί προσωρινά η εφαρμογή το νόμου για την κρατικοποίηση
του ΟΑΣΘ.
Η
συζήτηση επί της κύριας αίτησης των ασφαλιστικών μέτρων ορίστηκε για τις 5
Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με
τις διατάξεις του νόμου ο ΟΑΣΘ τίθεται υπό εκκαθάριση και θα συνεχίσει να
λειτουργεί μέχρι το Δεκεμβρίο υπό νέα διοίκηση. Το Δ.Σ. είναι 9 μελές ένα
εκ των οποίων είναι ο εκπρόσωπος των εργαζομένων, ένα προτείνεται από την
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ένα από τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Ο πρόεδρος,
ο διευθύνων σύμβουλος και τα τέσσερα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, εκ των
οποίων ένα εκτελεστικό, ο γενικός διευθυντής και ο ορκωτός ελεγκτής
προτείνονται στη γενική συνέλευση από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Σύμφωνα με
τον νόμο από τον Δεκέμβριο του 2019 το συγκοινωνιακό έργο αναλαμβάνουν δύο νέοι
δημόσιοι φορείς, ο “Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης"
(ΟΣΕΘ Α.Ε.), που θα αναλάβει την ανάπτυξη, τον συντονισμό, την εποπτεία και τον
έλεγχο των αστικών συγκοινωνιών (συμπεριλαμβανομένων και των θαλάσσιων
συγκοινωνιών) και η θυγατρική του πρώτου φορέα εταιρεία "Αστικές
Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης Α.Ε "(ΑΣΥΘ ΑΕ) που θα παρέχει τις συγκοινωνιακές
υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του Μετρό όταν ολοκληρωθεί και του τραμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.