Μία σειρά μέτρων προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση στις λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης, αποφασίστηκε σε συνάντηση που είχε η διοίκηση του ΟΑΣΘ με τη διεύθυνση τροχαίας την περασμένη εβδομάδα. Μεταξύ αυτών που αποφασίστηκαν είναι, σύμφωνα με όσα ανέφερε μιλώντας στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Σάββας Παναγιωτίδης, η ενεργοποίηση των καμερών που υπάρχουν ήδη για τον έλεγχο των λωρίδων των λεωφορείων σε διάφορα σημεία της πόλης καθώς και η προμήθεια επιπλέον ψηφιακών καμερών από μέρους του ΟΑΣΘ, οι οποίες θα διατεθούν στην τροχαία για τον σκοπό αυτό.
Πρόκειται για μία προσπάθεια που γίνεται από τον ΟΑΣΘ σε συνεργασία με την τροχαία Θεσσαλονίκης, προκειμένου να απελευθερωθούν οι λωρίδες των λεωφορείων, όπου, όπως επισήμανε ο κ. Παναγιωτίδης, «τα αυτοκίνητα ουσιαστικά έχουν κάνει κατάληψη» και πλέον «η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο». Για τον σκοπό αυτό, έχει ήδη συσταθεί μία επιτροπή από τον ΟΑΣΘ που μαζί με στελέχη της τροχαίας ασχολούνται με το θέμα και το επόμενο διάστημα αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή η ψηφιακή καταγραφή των παραβάσεων όσων κινούνται ή σταθμεύουν στις λεωφορειολωρίδες. Να σημειωθεί πως τις κάμερες που εποπτεύουν τις λεωφορειολωρίδες τις είχε αγορεύσει ο ΟΑΣΘ και τις είχε προμηθεύσει στην τροχαία, ενώ όσον αφορά τις νέες ψηφιακές κάμερες που θα αγοραστούν επίσης από τον ΟΑΣΘ, αυτές πρόκειται να τοποθετηθούν σε περίπου 35-40 νέες θέσεις υποδοχής μέσα στην πόλη που θα ελέγχουν τις λωρίδες των λεωφορείων ψηφιακά.
Σχετικά με την ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΟΑΣΘ απαντώντας στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ ανέφερε ότι ο Οργανισμός όφειλε να απαντήσει στον κ. Μπουτάρη και να «βάλει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση», προσθέτοντας πως «δεν είναι η πρώτη δήλωση που κάνει, είναι μία σειρά από ατυχείς δηλώσεις το προηγούμενο διάστημα», όπως το ότι έχει αμφισβητήσει ότι κυκλοφορούν 400 λεωφορεία. Εξάλλου, σημείωσε επίσης ο κ. Παναγιωτίδης, «ο δήμαρχος έχει αντιπρόσωπο του στο διοικητικό συμβούλιο και θα έπρεπε να είναι ενημερωμένος για όλα όσα συμβαίνουν, τα οποία κουβεντιάζονται ανοιχτά στο διοικητικό συμβούλιο». «Γι’ αυτό όφειλε ο δήμαρχος να ενημερωθεί για την πραγματική κατάσταση κι επειδή δεν το έκανε και επειδή είπε πράγματα που δεν ισχύουν, όφειλε και η διοίκηση του ΟΑΣΘ να βάλει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση».
«Αν μετά από 8 χρόνια δήμαρχος σήμερα καταλαβαίνει ότι το Μ. Σάββατο έχουμε μειωμένα ωράρια, τι να πω;», σχολίασε επίσης, υπογραμμίζοντας πως «τα προηγούμενα χρόνια ανακοινώσεις για το ίδιο θέμα από τον ίδιο δήμαρχο δεν είδαμε», αν και πρόκειται για κάτι που γίνεται από την ίδρυση του ΟΑΣΘ. Επίσης, σημείωσε ο κ. Παναγιωτίδης πως «πρέπει να καταλάβει σιγά σιγά ότι η υπόσχεση που είχε δώσει τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Έκθεση για την απελευθέρωση των λωρίδων των λεωφορείων μέσα στην πόλη, ισχύει δεν πρέπει να την ξεχάσει. Καλή είναι η κριτική για τα δρομολόγια αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβουν και οι υπόλοιποι φορείς της πόλης τις ευθύνες τους».
Κλείνοντας όσον αφορά την τηλεματική, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ σημείωσε πως έχουν λήξει οι δύο συμβάσεις, - εντός των λεωφορείων και στις στάσεις-. Αύριο πρόκειται να βγει η ανακοίνωση για τον συνοπτικό διαγωνισμό για τις δύο συμβάσεις και εξέφρασε την εκτίμηση ότι στο επόμενο 15ήμερο θα έχει ανακηρυχθεί ανάδοχος. Ο διαγωνισμός όπως ανέφερε αφορά τη συντήρηση, την επισκευή και τον έλεγχο των υπαρχουσών ενώ υπάρχει πρόθεση του ΟΑΣΘ να διπλασιαστούν οι στάσεις της τηλεματικής σε όλο το δίκτυο της Θεσσαλονίκης, από 200 που είναι σήμερα, ώστε να τοποθετηθούν νέες στάσεις τηλεματικής όπου υπάρχουν ελλείψεις στο κέντρο, αλλά να απλωθεί το δίκτυο και στους περιφερειακούς δήμους της πόλης. Τέλος, υπάρχει πρόθεση να γίνουν 40 από 20 που είναι σήμερα οι στάσεις ηχητικής αναγγελίας στάσεων για τους τυφλούς συμπολίτες μας.
Πρόκειται για μία προσπάθεια που γίνεται από τον ΟΑΣΘ σε συνεργασία με την τροχαία Θεσσαλονίκης, προκειμένου να απελευθερωθούν οι λωρίδες των λεωφορείων, όπου, όπως επισήμανε ο κ. Παναγιωτίδης, «τα αυτοκίνητα ουσιαστικά έχουν κάνει κατάληψη» και πλέον «η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο». Για τον σκοπό αυτό, έχει ήδη συσταθεί μία επιτροπή από τον ΟΑΣΘ που μαζί με στελέχη της τροχαίας ασχολούνται με το θέμα και το επόμενο διάστημα αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή η ψηφιακή καταγραφή των παραβάσεων όσων κινούνται ή σταθμεύουν στις λεωφορειολωρίδες. Να σημειωθεί πως τις κάμερες που εποπτεύουν τις λεωφορειολωρίδες τις είχε αγορεύσει ο ΟΑΣΘ και τις είχε προμηθεύσει στην τροχαία, ενώ όσον αφορά τις νέες ψηφιακές κάμερες που θα αγοραστούν επίσης από τον ΟΑΣΘ, αυτές πρόκειται να τοποθετηθούν σε περίπου 35-40 νέες θέσεις υποδοχής μέσα στην πόλη που θα ελέγχουν τις λωρίδες των λεωφορείων ψηφιακά.
Σχετικά με την ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΟΑΣΘ απαντώντας στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ ανέφερε ότι ο Οργανισμός όφειλε να απαντήσει στον κ. Μπουτάρη και να «βάλει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση», προσθέτοντας πως «δεν είναι η πρώτη δήλωση που κάνει, είναι μία σειρά από ατυχείς δηλώσεις το προηγούμενο διάστημα», όπως το ότι έχει αμφισβητήσει ότι κυκλοφορούν 400 λεωφορεία. Εξάλλου, σημείωσε επίσης ο κ. Παναγιωτίδης, «ο δήμαρχος έχει αντιπρόσωπο του στο διοικητικό συμβούλιο και θα έπρεπε να είναι ενημερωμένος για όλα όσα συμβαίνουν, τα οποία κουβεντιάζονται ανοιχτά στο διοικητικό συμβούλιο». «Γι’ αυτό όφειλε ο δήμαρχος να ενημερωθεί για την πραγματική κατάσταση κι επειδή δεν το έκανε και επειδή είπε πράγματα που δεν ισχύουν, όφειλε και η διοίκηση του ΟΑΣΘ να βάλει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση».
«Αν μετά από 8 χρόνια δήμαρχος σήμερα καταλαβαίνει ότι το Μ. Σάββατο έχουμε μειωμένα ωράρια, τι να πω;», σχολίασε επίσης, υπογραμμίζοντας πως «τα προηγούμενα χρόνια ανακοινώσεις για το ίδιο θέμα από τον ίδιο δήμαρχο δεν είδαμε», αν και πρόκειται για κάτι που γίνεται από την ίδρυση του ΟΑΣΘ. Επίσης, σημείωσε ο κ. Παναγιωτίδης πως «πρέπει να καταλάβει σιγά σιγά ότι η υπόσχεση που είχε δώσει τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Έκθεση για την απελευθέρωση των λωρίδων των λεωφορείων μέσα στην πόλη, ισχύει δεν πρέπει να την ξεχάσει. Καλή είναι η κριτική για τα δρομολόγια αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβουν και οι υπόλοιποι φορείς της πόλης τις ευθύνες τους».
Κλείνοντας όσον αφορά την τηλεματική, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ σημείωσε πως έχουν λήξει οι δύο συμβάσεις, - εντός των λεωφορείων και στις στάσεις-. Αύριο πρόκειται να βγει η ανακοίνωση για τον συνοπτικό διαγωνισμό για τις δύο συμβάσεις και εξέφρασε την εκτίμηση ότι στο επόμενο 15ήμερο θα έχει ανακηρυχθεί ανάδοχος. Ο διαγωνισμός όπως ανέφερε αφορά τη συντήρηση, την επισκευή και τον έλεγχο των υπαρχουσών ενώ υπάρχει πρόθεση του ΟΑΣΘ να διπλασιαστούν οι στάσεις της τηλεματικής σε όλο το δίκτυο της Θεσσαλονίκης, από 200 που είναι σήμερα, ώστε να τοποθετηθούν νέες στάσεις τηλεματικής όπου υπάρχουν ελλείψεις στο κέντρο, αλλά να απλωθεί το δίκτυο και στους περιφερειακούς δήμους της πόλης. Τέλος, υπάρχει πρόθεση να γίνουν 40 από 20 που είναι σήμερα οι στάσεις ηχητικής αναγγελίας στάσεων για τους τυφλούς συμπολίτες μας.
Πηγή: stokokkino.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.