Από τη
Δευτέρα 11 Ιανουαρίου, θα λειτουργήσει μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου
Θεσσαλονίκης ηλεκτρονική πλατφόρμα, μέσω της οποίας θα παρέχονται πιστοποιητικά
γεννήσεως, οικογενειακής κατάστασης και αντίγραφα πλησιέστερων συγγενών, σε
δικηγόρους και συμβολαιογράφους που εκπροσωπούν δημότες.
Την ίδια
ημέρα, στις 13.00, θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του
Δημαρχείου (Βασ. Γεωργίου Α΄ 1, 1ος όροφος) η παρουσίαση της εφαρμογής και
σχετική ενημέρωση των συγκεκριμένων κατηγοριών επαγγελματιών.
Επισημαίνεται
ότι οι δικηγόροι και οι συμβολαιογράφοι που επιθυμούν να αποκτήσουν πρόσβαση
στη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει να προχωρούν σε εγγραφή, ενώ στη συνέχεια
θα ακολουθεί η ταυτοποίηση των στοιχείων τους.
«Η
Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης πρωτοπορεί στα θέματα που σχετίζονται με την
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την εξυπηρέτηση του δημότη, επεκτείνοντας ολοένα
και περισσότερο τον αριθμό των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τρίτους και
απλοποιώντας διαδικασίες που στοιχίζουν πολύτιμο χρόνο και κόπο στους πολίτες
και τους υπαλλήλους» δήλωσε σχετικά ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων
και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.