Την αισιοδοξία
του ότι το αργότερο μέσα στο 2019 θα λειτουργεί κανονικά η Θαλάσσια Αστική
Συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης, εξέφρασε μιλώντας στην εφημερίδα Μακεδονία, ο Απόστολος Αντωνούδης, πρόεδρος
της «Εγνατίας Οδού Α.Ε.», που έχει αναλάβει και τον όλο συντονισμό του έργου
αλλά και τη διαδικασία προετοιμασίας των λιμενικών εγκαταστάσεων της ΘΑΣΘ.
Την
εποπτεία της Θαλάσσιας Συγκοινωνίας, θα την έχει ο νέος Φορέας Σχεδιασμού και
Εποπτείας των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης που θα δημιουργηθεί στη
θέση του σημερινού ΟΑΣΘ και θα έχει την ευθύνη όχι μόνο για τα αστικά λεωφορεία,
αλλά και κάθε άλλο δημόσιο μέσο αστικής συγκοινωνίας, το οποίο θα προστεθεί τα
επόμενα χρόνια (Μετρό, Τραμ, Θαλάσσια Συγκοινωνία).
Σύμφωνα με
τον κ. Αντωνούδη, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017 θα γίνει η δημοπράτηση των
χερσαίων εγκαταστάσεων για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία, προϋπολογισμού 10
εκατ. ευρώ. Στο τέλος του 2018 αρχές 2019 θα μπορεί να γίνει ο διαγωνισμός για
την επιλογή του αναδόχου, ο οποίος θα εκτελεί τα δρομολόγια.
Καλώς εχόντων των πραγμάτων, από το 2020 θα τεθεί σε λειτουργία το Μετρό, γεγονός που θα υποχρεώσει σε ριζική αναδιάρθρωση τις αστικές λεωφορειακές γραμμές.
Στις αρχές του 2017 θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες
για το τραμ. Πρώτο βήμα θα είναι η υπογραφή συμφώνου συνεργασίας μεταξύ
Εγνατίας Οδού Α.Ε., Μητροπολιτικής Αναπτυξιακής και Ινστιτούτου Μεταφορών με
την Παγκόσμια Τράπεζα, η οποία θα χρηματοδοτήσει τις μελέτες για το τραμ, ενώ
θα αναζητήσει χρηματοδοτικά εργαλεία και για την κατασκευή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.