Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

A.Τσοχατζόπουλος: "Προεκλογικό δώρο στα δύο μεγαλύτερα κόμματα η σύλληψή μου"

Ως επικοινωνιακό προεκλογικό «δώρο» στα δύο μεγαλύτερα κόμματα χαρακτηρίζει ο Άκης Τσοχατζόπουλος την προσαγωγή του στον ανακριτή Αθηνών Γ. Μαλλή, την «ημέρα της προκήρυξης των εκλογών».

Ο πρώην υπουργός αναφέρει πως η δικογραφία εναντίον του, η οποία είχε διαβιβαστεί στον ανακριτή πριν λίγες ημέρες, «εκκρεμούσε και εξεταζόταν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών με εντολή του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου από τον Ιούνιο του 2010, πάνω από 20 μήνες, χωρίς αποτέλεσμα». «Το σημερινό περιστατικό αφορά τις ηγεσίες των δύο μεγάλων πολιτικών κομμάτων, που είχαν άψογα συνεργαστεί», αναφέρει ο κ.Τσοχατζόπουλος, «και στη σκευωρία, αλλά και στις επιθέσεις σε βάρος μου στο πλαίσιο της Βουλής και της Προκαταρκτικής Επιτροπής με σκοπό την διάσωση των δικών τους υπουργών και των άλλων δικών τους ανθρώπων. Είχαν σκοπό να κατασκευάσουν έναν μόνο ένοχο, εμένα, τον υπουργό Εθνικής Άμυνας, που υπηρέτησα στη συγκεκριμένη θέση μέχρι το 2001, ενώ η κατασκευή των υποβρυχίων «214» διαρκεί μέχρι και σήμερα στη βάση της ίδιας ακριβώς σύμβασης».
Ο κ.Τσοχατζόπουλος εκφράζει τη βεβαιότητα ότι «στο Δικαστικό Συμβούλιο Πλημμελειοδικών της τακτικής Δικαιοσύνης που ακολουθεί θα λάμψει για μία ακόμη φορά η αλήθεια και θα καταρρεύσει η σε βάρος μου σκευωρία», υπενθυμίζοντας πως «το Δικαστικό Συμβούλιο του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου απεφάνθη τον Αύγουστο του 2011 ότι είναι απαράδεκτη και ανυπόστατη η σε βάρος μου κατηγορία από τη Βουλή σχετικά με την παθητική δωροδοκία». Ο πρώην υπουργός αναφέρεται και στα υπόλοιπα άτομα που εμπλέκονται στην υπόθεση κάνοντας λόγο για «αθώους συμπολίτες μου που ουδεμία ευθύνη και ουδεμία σχέση έχουν με όσα επιχείρησαν να μου προσάψουν. Θλίβομαι για την απαράδεκτη δοκιμασία στην οποία οι άνθρωποι αυτοί υποβάλλονται. Εμένα αφορά, σε τελική ανάλυση, η υπόθεση αυτή και κανέναν 
άλλον».
«Ο αγώνας μου, που ξεκίνησε εδώ και δύο χρόνια, ενάντια σε αυτή τη μοναδική σκευωρία πολιτικής δίωξης με νομικό μανδύα, η οποία τον τελευταίο καιρό παίρνει μορφές συκοφαντίας, σπίλωσης, ηθικής απαξίωσης εναντίον μου, θα συνεχιστεί ανυποχώρητα», δηλώνει ο κ.Τσοχατζόπουλος υπογραμμίζοντας πως αυτό «συνδέεται άμεσα με τον εκφυλισμό, την παρακμή και τη διάλυση του πολιτικού συστήματος που οδήγησε τη χώρα στη σημερινή κατάσταση αποσάθρωσης της κοινωνικής συνοχής και εξαφάνισης της κοινωνικής αλληλεγγύης, των δικαιωμάτων των πολιτών και της ίδιας της Δημοκρατίας». «Όπως επανειλημμένα έχω δηλώσει, 40 χρόνια στην πολιτική τίποτα δε με συνέδεσε ποτέ με έκνομες ενέργειες ή παράνομες πράξεις. Η αλήθεια θα λάμψει και ο καθένας θα αναλάβει τις ευθύνες του» καταλήγει στη δήλωσή του ο Α. Τσοχατζόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.