του Πάνου Ζέρβα
Η θαλάσσια
συγκοινωνία στο Θερμαϊκό δεν είναι αστεία υπόθεση. Το αντιλαμβάνεται κανείς με
μια απλή ανάγνωση της λίστας των προαπαιτούμενων μελετών:
Ωστόσο, η
επιχειρηματικότητα (Εμ. Καϊλας), η κεντρική πολιτική ηγεσία (Μιλτ.
Βαρβιτσιώτης) και η τοπική… πραγματικότητα (Γ. Τσαμασλής) έχουν ήδη από τον
περασμένο Γενάρη προγραμματίσει την «πιλοτική θαλάσσια συγκοινωνία»:
Εύκολα
αντιλαμβάνεται κανείς ότι η «πιλοτική» επιχείρηση έχει τόση σχέση με την
κανονική, ας πούμε, θαλάσσια συγκοινωνία και τις προδιαγραφές λειτουργίας και
ασφάλειας που απαιτούνται, όση και ο φάντης με ρετσινόλαδο:
Και όμως θα
γίνει, εις βάρος κάθε λογικής.
Ο λόγος από την πλευρά του επιχειρηματία είναι προφανής: Διαθέτει τρία σκάφη (όχι καταμαράν και όχι ομοιόμορφα) και θέλει να τα αξιοποιήσει. Ο λόγος της τοπικής… πραγματικότητας, είναι επίσης προφανής: θέλει να εκμεταλλευτεί το θέμα προεκλογικά:
Ο λόγος από την πλευρά του επιχειρηματία είναι προφανής: Διαθέτει τρία σκάφη (όχι καταμαράν και όχι ομοιόμορφα) και θέλει να τα αξιοποιήσει. Ο λόγος της τοπικής… πραγματικότητας, είναι επίσης προφανής: θέλει να εκμεταλλευτεί το θέμα προεκλογικά:
Ο Υπουργός
Ναυτιλίας κάνει μια πολιτική (καταρχήν) εξυπηρέτηση. Γνωρίζει όμως ότι θα έχει
και την ευθύνη για το βέβαιο φιάσκο ή απλά δεν τον ενδιαφέρουν όσα
επιχειρούνται στο Βορρά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.