Σάββατο 20 Μαΐου 2017

Χωρίς αστικά λεωφορεία και το Σαββατοκύριακο

Χωρίς αστικά λεωφορεία και το Σαββατοκύριακο και μέχρι τη Δευτέρα, ολόκληρος ο νομός Θεσσαλονίκης, με συνέπεια να συνεχίζεται η αφάνταστη ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων, μετά την απόφαση των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ να μην πιάσουν τιμόνι μέχρι και τη Δευτέρα 22 Μαίου.

Ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, είπε: «Αφού η διοίκηση του οργανισμού δεν έκανε καμία κίνηση μέχρι αυτήν την ώρα, δεν πιστεύουμε ότι κάτι θα αλλάξει τις αμέσως επόμενες ημέρες και θα πιστωθούν στους λογαριασμούς μας τα δεδουλευμένα μηνών Μαρτίου -Απριλίου και να εξοφληθούμε το δώρο του Πάσχα, συνολικού ύψους 6,3 εκατ. ευρώ».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε: «διεκδικούμε την καταβολή όλων των δεδουλευμένων μας και όχι μέρους αυτού" και πρόσθεσε "δεν πιστεύω ότι έμεινε πλέον χρόνος ώστε η Εθνική Τράπεζα να δώσει το δάνειο στον ΟΑΣΘ και να πληρωθούμε και εμείς οι 2.300 εργαζόμενοι του οργανισμού». 
Σύμφωνα δε με τον κ. Τσερμενίδη, οι εργαζόμενοι θα συνεδριάσουν εκ νέου τη Δευτέρα το μεσημέρι, προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους, βάσει και των όποιων εξελίξεων.
Κατά τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Χρήστο Στεφανίδη, η διοίκηση του Οργανισμού κατέθεσε στην Εθνική Τράπεζα τα συμπληρωματικά έγγραφα που της ζητήθηκαν, ώστε να της χορηγηθεί δάνειο ύψους 4 εκατ. ευρώ, καταθέτοντας ως ενέχυρο την απόφαση της Διαιτησίας, με βάση την οποία το ελληνικό δημόσιο, από την εκκαθάριση του 2014, πρέπει να καταβάλλει στον οργανισμό 4,5 εκατ. ευρώ, μαζί με τον ΦΠΑ.

Συγκροτημένη διαβούλευση για τις συγκοινωνίες της πόλης ζητά η αυτοδιοικητική κίνηση "Οικολογία Αλληλεγγύη"    
Την ανάγκη να υπάρξει συγκροτημένη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η αυτοδιοικητική κίνηση Κεντρικής Μακεδονίας "Οικολογία-Αλληλεγγύη".

Παράλληλα, επισημαίνει, ότι η λύση της κρατικοποίησης δεν είναι η μόνη δυνατή και ότι μπορούν να εξεταστούν και άλλες επιλογές, όπως η δημιουργία μιας εταιρείας λαϊκής βάσης, με μεριδιούχους όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Υπενθυμίζει την πρόταση των οικολόγων, από την αρχή της δεκαετίας του '80, για ένα πλήρες δίκτυο επιφανειακού τραμ, με την οποία η πόλη θα είχε ξεφύγει εδώ και δεκαετίες από το μονοπώλιο του ΟΑΣΘ και προσθέτει ότι χρειάζεται ένα συνολικότερο στρατηγικό σχέδιο βιώσιμης κινητικότητας, με φορέα συντονισμού την αιρετή περιφερειακή διοίκηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.