Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Ένα σύντομο (προεκλογικό) βιογραφικό Σπύρου Κουζινόπουλου

Καθώς πλησιάζουμε προς τις εκλογές της 26ης Μαίου και καθώς η παράταξη "Κοιτάμε Μπροστά" για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με επικεφαλής το συνάδελφό μου δημοσιογράφο Χρήστο Γιαννούλη, στην οποία μετέχω ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος, δίνει ένα σκληρό και άνισο αγώνα για την ανάπτυξη και την προκοπή της Περιφέρειάς μας, σκέφθηκα να σας συστηθώ, παραθέτοντας ένα σύντομο βιογραφικό μου.

Είμαι δημοσιογράφος, συγγραφέας και ιστορικός ερευνητής. Γεννήθηκα στην πόλη των Σερρών, κατοικώ στη Ν.Μηχανιώνα, δημοτικός σύμβουλος Δήμου Θερμαϊκού και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Συμπολιτεία Θερμαϊκού”.
Απο μαθητής Γυμνασίου ακόμη, εντάχθηκα στο δημοκρατικό προοδευτικό κίνημα και υπήρξα Β΄ Γραμματέας της Νεολαίας Λαμπράκη στο νομό Σερρών
Εργάσθηκα σε πολλές εφημερίδες, ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς σε επιτελικές θέσεις, ενώ επί  δεκαπενταετία υπήρξα ανταποκριτής του Γαλλικού Πρακτορείου Ειδήσεων στη Βόρεια Ελλάδα με αρμοδιότητα και στα Βαλκάνια. Για τις ιδέες, την αρθρογραφία και τη συμμετοχή μου στον αντιδικτατορικό αγώνα, γνώρισα διώξεις από τη χούντα και βασανίστηκα.
Μετά τη μεταπολίτευση, διετέλεσα επί χρόνια μέλος του προεδρείου της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης (ΕΣΗΕΜΘ), μετέχοντας σε πολλά διεθνή δημοσιογραφικά συνέδρια, ενώ στις πρώτες μετά τη μεταπολίτευση βουλευτικές εκλογές του 1974, ήμουν υποψήφιος στο νομό Σερρών με την "Ενωμένη Αριστερά".
Σε μια δική μου ιδέα, στηρίχθηκε η δημιουργία το 1991, του Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, του οποίου υπήρξα απο την πρώτη ημέρα της ίδρυσής του και επί 18 συνεχή χρόνια Γενικός του Διευθυντής, ενώ το 1994 ίδρυσα την «Ένωση των Βαλκανικών Πρακτορείων Ειδήσεων», της οποίας διετέλεσα επί δεκαπέντε χρόνια Γενικός της Γραμματέας.
Στη μακρά μου σταδιοδρομία στα ΜΜΕ, τιμήθηκα για τη συμβολή μου στην ανάπτυξη της διαβαλκανικής συνεργασίας με μετάλλια και διακρίσεις από όλες σχεδόν τις Βαλκανικές χώρες και την Κύπρο, καθώς και από το Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού, το 1996, για τη βοήθειά μου στην οργάνωση και προβολή του σημαντικού αυτού θεσμού.
Συμπληρωματικά πρέπει να αναφέρω ότι μέχρι σήμερα, εκδόθηκαν δώδεκα βιβλία μου από τις εκδόσεις "Καστανιώτης" και "Ιανός", όλα με θέμα τη Μακεδονία του μεσοπολέμου και της Κατοχής, ενώ το 2014 ήμουν υποψήφιος για το Κρατικό Λογοτεχνικό βραβείο.
Ερευνώντας επί μισό αιώνα την ιστορία και καταγράφοντας σε άπειρα ρεπορτάζ τα προβλήματα της Βόρειας Ελλάδας και του Βαλκανικού της περίγυρου, πιστεύω ότι γνωρίζω τις ανάγκες που έχει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ώστε με Περιφερειάρχη το Χρήστο Γιαννούλη να μπουν σε ένα δρόμο επίλυσης, με διαφάνεια, αποτελεσματικότητα, ανοιχτό διάλογο με την κοινωνία και χωρίς τη λογική των πελατειακών "εξυπηρετήσεων" και της αδράνειας που διακρίνουν τη σημερινή διοίκηση Τζιτζικώστα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.