Αλλάζουν
οι στάσεις και τα στέγαστρα του ΟΑΣΘ σε όλο το νομό Θεσσαλονίκης, ώστε να είναι
ενιαίες και κυρίως ασφαλείς, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως δήλωσε ο
πρόεδρος του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, Γιάννης Παλαιστής, σε φόρουμ που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο
Μακεδονίας-Θράκης. Οι αλλαγές των στάσεων κρίθηκαν αναγκαίες μετά
το δυστύχημα σε στάση του ΟΑΣΘ στο Ωραιόκαστρο.
Το φόρουμ, έγινε από το ΣΑΣΘ στο πλαίσιο του
ευρωπαϊκού έργου ATTAC (ελκυστικές δημόσιες αστικές μεταφορές για προσβάσιμες πόλεις),
όπου παρουσιάστηκε το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης.
«Στις 10 Οκτωβρίου θα έχουμε το προσχέδιο έτοιμο για τις στάσεις
και τα στέγαστρα σε όλο το νομό Θεσσαλονίκης και θα το παραδώσουμε στο
υπουργείο Μεταφορών. Επιτέλους, οι στάσεις θα γίνονται με βάση
συγκεκριμένες προδιαγραφές ασφάλειας. Παράλληλα, παραδόθηκε η μελέτη για τους
ελέγχους ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΣΘ, ενώ το Σχέδιο Βιώσιμης
Αστικής Κινητικότητας για τη Θεσσαλονίκη είναι πλέον ολοκληρωμένο και βάσει
αυτού θα κάνει κάθε δήμος το δικό του τοπικό ΣΒΑΚ, με το οποίο θα έχει
ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διεκδίκηση πόρων και προγραμμάτων από το νέο ΕΣΠΑ
(ΣΕΣ 2014-2020). Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου θα είμαστε έτοιμοι. Το ΣΑΣΘ θα
μετατραπεί σε μητροπολιτικό φορέα αστικών συγκοινωνιών. Στις 30 Οκτωβρίου θα
γίνει εκδήλωση για το τραμ στον Εύοσμο και στις 20 Νοεμβρίου θα παρουσιαστεί το
τελικό σχέδιο για το νέο ενιαίο ηλεκτρονικό εισιτήριο», είπε ο πρόεδρος του
ΣΑΣΘ.
Ο υπουργός Μακεδονίας – Θράκης, Θεόδωρος Καράογλου, επισήμανε
ότι “το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι ένα από τα σημαντικότερα για τη μητροπολιτική
Θεσσαλονίκη. Με το ΣΒΑΚ περιορίζεται η χρήση των ΙΧ στο κέντρο της
Θεσσαλονίκης, ενώ καλύπτονται στο ακέραιο οι αυξημένες ανάγκες των πολιτών για
μια καλύτερη ποιότητα ζωής στις πόλεις και τα περίχωρά τους”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.