Το δημοτικό συμβούλιο Θερμαϊκού αποφάσισε, λέει, να διατεθεί ποσό της τάξης των 12.000 ευρώ, προκειμένου να αγοραστούν i-pands, ώστε οι δημοτικοί μας σύμβουλοι να μην διαβάζουν τα θέματα που απασχολούν τον δήμο σε χαρτί, αλλά ηλεκτρονικά. Κι εμείς που πιστέψαμε όταν αρχικά είχαμε πληροφορηθεί τη σχετική είδηση, ότι η επιβάρυνση δεν θα είναι για τον δήμο, αλλά για τον κάθε σύμβουλο ξεχωριστά, ενδεχομένως και με παρακράτηση από την αποζημίωση που λαμβάνουν για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις.
