![]() |
| Χρυσαυγίτες που πήραν μέρος στις μάχες του εμφύλιου πολέμου στη Βοσνία, χαιρετούν ναζιστικά |
Μια σκοτεινή σελίδα της ευρωπαϊκής ιστορίας, η μεγάλη ανθρωποσφαγή στη
Σρεμπρένιτσα, πριν από 31 ακριβώς χρόνια, είχε και «ελληνικό ίχνος», όπως αποδεικνύεται
από ντοκουμέντα που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας. Από τα οποία προκύπτει η
ολοκάθαρη συμμετοχή ακροδεξιών Ελλήνων εθνικιστών και πρωτίστως Χρυσαυγιτών.






