Ολοκληρώνεται
το 2020 το Μετρό της Θεσσαλονίκης, διαβεβαίωσε από τη Θεσσαλονίκη όπου βρέθηκε σήμερα
ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μετά και από την επίσκεψή
του σε εργοτάξια του Μετρό.
Ο κ. Σπίρτζης επισκέφθηκε του χώρους του
εργοταξίου της Αγίας Σοφίας, όπου ξεναγήθηκε από και τον πρόεδρο της Αττικό
Μετρό Γ. Μυλόπουλο. Παράλληλα συνομίλησε με εργαζόμενους και πολίτες ενώ
ακολούθως μετέβη στο εργοτάξιο του σταθμού «Παπάφη».
«Δεκαπέντε μήνες πριν συζητούσαμε στην Αθήνα για να μην απολυθούν οι λιγοστοί εργαζόμενοι που ήταν στο δρόμο. Σήμερα έχουμε ένα άλλο έργο, μία άλλη εικόνα. Χιλιάδες εργαζόμενοι δουλεύουν στους σταθμούς του μετρό στη κύρια γραμμή για να ολοκληρωθούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα τα έργα πολιτικού μηχανικού μέχρι το Μάρτιο του 2017 και το 2020 να έχει ολοκληρωθεί το έργο μέχρι και την Καλαμαριά», υπογράμμισε ο Χρ. Σπίρτζης σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους.
Παράλληλα αναφέρθηκε στον πλούτο της πολιτιστικής κληρονομιάς που
«αποκαλύπτεται κάθε μέρα» ενώ εκτίμησε πως θα είναι «πραγματικά ένας θησαυρός
για την πολιτιστική κληρονομιά και της χώρας και της Θεσσαλονίκης».
Όσον αφορά τον σταθμό της Βενιζέλου επισήμανε πως «έχει βρεθεί μία άλλη τεχνική λύση από αυτή που είχε συζητηθεί στη πόλη για χρόνια, θα έχουμε μια μικρή καθυστέρηση στον σταθμό της Βενιζέλου η οποία όμως δεν θα καθυστερήσει το έργο και τη λειτουργία του» με στόχο «να υπάρχει ένα ιστορικό μνημείο που οι επισκέπτες θα το βλέπουν και θα καμαρώνουν.
«Πάμε καλά, πάμε να ολοκληρώσουμε το έργο και να δούμε και τις επεκτάσεις, να έχει η Θεσσαλονίκη αστικές συγκοινωνίες που τις αρμόζουν και όχι αυτό που ζει αρκετές δεκαετίες», επισήμανε αφήνοντας αιχμές για το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς που υπάρχει στη πόλη, τον ΟΑΣΘ.
«Δεκαπέντε μήνες πριν συζητούσαμε στην Αθήνα για να μην απολυθούν οι λιγοστοί εργαζόμενοι που ήταν στο δρόμο. Σήμερα έχουμε ένα άλλο έργο, μία άλλη εικόνα. Χιλιάδες εργαζόμενοι δουλεύουν στους σταθμούς του μετρό στη κύρια γραμμή για να ολοκληρωθούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα τα έργα πολιτικού μηχανικού μέχρι το Μάρτιο του 2017 και το 2020 να έχει ολοκληρωθεί το έργο μέχρι και την Καλαμαριά», υπογράμμισε ο Χρ. Σπίρτζης σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους.
Διαρκώς ανακαλύπτονται και νέες αρχαιότητες στο σταθμό Αγίας Σοφίας |
Όσον αφορά τον σταθμό της Βενιζέλου επισήμανε πως «έχει βρεθεί μία άλλη τεχνική λύση από αυτή που είχε συζητηθεί στη πόλη για χρόνια, θα έχουμε μια μικρή καθυστέρηση στον σταθμό της Βενιζέλου η οποία όμως δεν θα καθυστερήσει το έργο και τη λειτουργία του» με στόχο «να υπάρχει ένα ιστορικό μνημείο που οι επισκέπτες θα το βλέπουν και θα καμαρώνουν.
«Πάμε καλά, πάμε να ολοκληρώσουμε το έργο και να δούμε και τις επεκτάσεις, να έχει η Θεσσαλονίκη αστικές συγκοινωνίες που τις αρμόζουν και όχι αυτό που ζει αρκετές δεκαετίες», επισήμανε αφήνοντας αιχμές για το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς που υπάρχει στη πόλη, τον ΟΑΣΘ.
Τι είπε
για τον ΟΑΣΘ
Ερωτηθείς σχετικά με τον ΟΑΣΘ επισήμανε πως «οι εργαζόμενοι θα πληρωθούν γιατί
βρήκαμε μία συμφωνία σε σχέση με τις διαφορές που υπήρχαν για το ΦΠΑ με τον
ΟΑΣΘ και η συμφωνία που έγινε είναι αυτά τα χρήματα η διοίκηση του ΟΑΣΘ να τα
διαθέσει για την πλήρη εξόφληση των δεδουλευμένων των εργαζομένων».
Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα απάντησε, «γρήγορα» και παρέπεμψε στις αρμόδιες υπηρεσίες για την ακριβή ημερομηνία ενώ όταν του επισημάνθηκε πως οι εργαζόμενοι συνεδριάζουν σήμερα μετά τις συναντήσεις στην Αθήνα είπε: «Καλά αποτελέσματα και χαιρετισμούς να τους δώσετε».
Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα απάντησε, «γρήγορα» και παρέπεμψε στις αρμόδιες υπηρεσίες για την ακριβή ημερομηνία ενώ όταν του επισημάνθηκε πως οι εργαζόμενοι συνεδριάζουν σήμερα μετά τις συναντήσεις στην Αθήνα είπε: «Καλά αποτελέσματα και χαιρετισμούς να τους δώσετε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.