Ενδιαφέροντα
στοιχεία σχετικά με την αποκομιδή των ογκωδών αντικειμένων που προέκυψαν στο
δήμο Θερμαϊκού, μετά τις πλημμύρες της 7ης Σεπτεμβρίου, αναμένεται
να δημοσιοποιηθούν κατά την 21η συνεδρίαση της
Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης, που θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη 30
Νοεμβρίου, ώρα 13:00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου
Κεντρικής Μακεδονίας.
Δύο περιφερειακοί σύμβουλοι, μέλη της Μητροπολιτικής Επιτροπής,
οι Δέσποινα Χαραλαμπίδου και ο Γιώργος Θεοδωρόπουλος, με επερώτησή τους,
θέτοντας εμμέσως ζήτημα διαφάνειας, διατυπώνουν ερωτήματα για τον τρόπο που
έγινε η ανάθεση της αποκομιδής σε συγκεκριμένη εταιρεία, χωρίς διαγωνισμό, αλλά
με απευθείας ανάθεση. Καθώς επίσης σε ποιούς χώρους γίνεται η εναπόθεση αυτών
των μπάζων και εάν υπάρχει η απαιτούμενη από το νόμο περιβαλλοντική αδειοδότηση
των συγκεκριμένων χώρων.
Επίσης, καλείται η διοίκηση της Μητροπολιτικής Επιτροπής
να απαντήσει σχετικά με τους τόνους των υλικών που έχουν απομακρυνθεί και με ποιο
τιμολόγιο συντάχθηκε το ιδιωτικό συμφωνητικό με τον εργολάβο και αν
καθορίστηκαν οι τιμές μονάδος των εργασιών που θα εκτελεστούν.
Τέλος οι δύο Περιφερειακοί σύμβουλοι ρωτάνε σχετικά με το
ποιά είναι η εκτιμώμενη τελική δαπάνη και ποιός ο εκτιμώμενος χρόνος
απομάκρυνσης των φερτών υλικών.
Αναλυτικά η
επερώτηση των δύο περιφερειακών συμβούλων προς τη Μητροπολιτική Επιτροπή έχει
ως εξής:
Προς :
·
Aντιπεριφερειάρχη Μ.Ε.Θ
- Πρόεδρο
Μητροπολιτικής Επιτροπής
Θέμα: Απομάκρυνση ογκωδών απορριμμάτων και ΑΕΚΚ στο Δήμο Θερμαϊκού
Μετά την με Αριθμό Πρωτοκόλλου ΦΦΚ3/414128(2782)/10-10-2016
απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη Μ.Ε. Θεσσαλονίκης, κας Παρ. Πατουλίδου, αποφασίστηκε η απευθείας ανάθεση στην
εταιρεία «EDIL ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΤΕΒΕ» της εργασίας «Aπομάκρυνση ογκωδών απορριμμάτων και ΑΕΚΚ του Δήμου Θερμαϊκού», που
σωρεύτηκαν λόγω των έντονων βροχοπτώσεων που σημειώθηκαν στην περιοχή στο διάστημα
από 6-9-2016 έως 8-9-2016 .
Οι εργασίες χαρακτηρίστηκαν κατεπείγουσες και επιλέχτηκε
η εκτέλεση τους χωρίς την προσφυγή στη διαδικασία ανοιχτού διαγωνισμού.
Η απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη εγκρίθηκε σύμφωνα με το
άρθρο 176 του Ν. 3852/2010 από την Οικονομική Επιτροπή κατά την 37η συνεδρίασή
της στις 6/10/2016.
Κατόπιν αυτών ελέγχεστε και επερωτάστε για τα παρακάτω:
1. Με βάση
ποια στοιχεία τεκμηριώνετε την επίκληση κατεπείγουσας ανάγκης και την επιλογή
σας να μην προσφύγετε σε διαγωνιστική διαδικασία αλλά σε απευθείας ανάθεση;
2. Σε ποιες
θέσεις έχουν εναποτεθεί προσωρινά τα προς απομάκρυνση υλικά; Ποιος υπέδειξε τις
συγκριμένες θέσεις; Ποιο είναι το ιδιοκτησιακό καθεστώς των χώρων προσωρινής
εναπόθεσης; Υπάρχει περιβαλλοντική αδειοδότηση των χώρων προσωρινής εναπόθεσης;
3. Πόση
είναι η εκτιμώμενη ποσότητα (τόνοι) υλικών που έχουν εναποτεθεί και θα απομακρυνθούν
προς διαχείριση;
4. Με ποιο
τιμολόγιο ( μεταφορικά – διαχείριση ) συντάχθηκε το ιδιωτικό συμφωνητικό και θα καθοριστεί απολογιστικά, η δαπάνη μετά
το τέλος των εργασιών;
Υπάρχει απόφαση της Εκτελεστικής επιτροπής της ΠΚΜ που
καθορίζει τις τιμές μονάδος των εργασιών που θα εκτελεστούν;
5. Ποια
είναι η εκτιμώμενη τελική δαπάνη;
6. Ποιος
είναι ο εκτιμώμενος χρόνος απομάκρυνσης των φερτών υλικών;
Οι επερωτώντες Περιφερειακοί Σύμβουλοι-Μέλη της
Μητροπολιτικής Επιτροπής της ΠΚΜ
Δέσποινα Χαραλαμπίδου
Γιώργος Θεοδωρόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.