Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

Απίστευτη ταλαιπωρία για τους κατοίκους Ανατ. Θεσσαλονίκης

Ατελείωτες οι ώρες της αναμονής
Απίστευτη ταλαιπωρία, περιμένει τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Θεσσαλονίκης που προσέρχονται στα νέα γραφεία της ΔΕΗ, στην οδό Βούλγαρη 35, για να εξυπηρετηθούν, κυρίως για να κάνουν διακανονισμό στους παλιούς απλήρωτους λογαριασμούς αλλά και στους νέους, «φουσκωμένους» λογαριασμούς της επιχείρησης.

Θα πρέπει να διαθέτει κανείς Ιώβεια υπομονή και να είναι αποφασισμένος ότι θα χάσει εκείνη την ημέρα το μεροκάματο, καθώς κατά μέσο όρο, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες περιμένουν στην ουρά τρεις και τέσσερις ώρες προκειμένου να κάνουν αλλαγή ονόματος στο λογαριασμό (υπογραφή συμβολαίου), διακοπή παροχής ρεύματος, αλλαγή τιμολογίου κλπ, ενώ μόνο η εξόφληση λογαριασμών γίνεται αμέσως.

Από τις 10 θέσεις εξυπηρέτησης λειτουργούσαν μόνο οι τέσσερις
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο χτες Τετάρτη 14 Ιουνίου, από τις 10 θέσεις εξυπηρέτησης πολιτών που υπάρχουν στο κατάστημα της οδού Βούλγαρη, λειτουργούσαν μόνο οι τέσσερις, που έγιναν αργότερα έξι, όταν ξέσπασαν έντονες διαμαρτυρίες των συναλλασσόμενων πολιτών, οι οποίοι για να εξυπηρετηθούν, απαιτούνταν τρεις ώρες το νωρίτερο, έως τέσσερις ώρες. Ενώ όποιος πήγαινε εκεί μετά τις 11:30 το πρωί, έβρισκε μία πινακίδα που ειδοποιούσε ότι τα νούμερα αναμονής τελείωσαν και θα έπρεπε να ξαναπάει τις επόμενες ημέρες.

Το εξοργιστικό στην περίπτωση είναι ότι αν και τα γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Βούλγαρη είναι καινούρια, καθώς άρχισαν να λειτουργούν εδώ και μόλις ένα μήνα και παρά το γεγονός ότι εξυπηρετούν δεκάδες χιλιάδες συνδρομητές από την ανατολική Θεσσαλονίκη (τους δήμους Θεσσαλονίκης, Θέρμης και Θερμαϊκού), εντούτοις δεν διαθέτουν έστω έναν ψύκτη για να ξεδιψούν οι πολίτες τις ώρες της αναμονής, αλλά ούτε τουαλέτες, με συνέπεια οι συναλλασσόμενοι πολίτες, οι περισσότεροι των οποίων είναι υπερήλικες, να υποβάλλονται σε αληθινό μαρτύριο.  
Είναι χαρακτηριστικό, ότι ένας συνδρομητής της ΔΕΗ πήγε χτες στα γραφεία της Βούλγαρη, κουβαλώντας μαζί και τον… ουροσυλλέκτη του, ενώ άλλοι πολίτες στη ουρά της αναμονής έλεγαν ότι την επόμενη φορά, με τις τόσες ώρες αναμονής, θα μεταβούν εκεί έχοντας μαζί τους και δισάκι με τρόφιμα και νερό.

1 σχόλιο:

  1. Και η ταλαιπωρία συνεχίζεται. Προσπαθώ 3 μέρες να εξυπηρέτηθω χωρίς αποτέλεσμα. Έχω ζητήσει από την υπηρεσία μου 3 φορές να παω αργότερα κι η δουλειά μου δεν έχει τελειώσει. Λυπάμαι αλλά στα 4 κισε που εξυπηρετούσαν μόνο ο ένας υπάλληλος εργαζόταν φουλ. Μεγαλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.