Άθλια, είναι η συμπεριφορά των διοικούντων τον ΟΑΣΘ απέναντι στο επιβατικό κοινό του δήμου Θερμαϊκού που εξυπηρετείται με τις λεωφορειακές γραμμές 72 (ΙΚΕΑ-Μηχανιώνα) και 69 (ΙΚΕΑ-Επανομή) και τεράστιοι οι κίνδυνοι για τη δημόσια υγεία από το συνωστισμό των πολιτών που διακινούνται με τα σαράβαλα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Με πρόσχημα την εκδήλωση της πανδημίας του κορωνοϊού, οι διοικούντες τον ΟΑΣΘ απέσυραν τα περισσότερα διπλά "αρθρωτά" λεωφορεία που εξυπηρετούσαν τις δύο αυτές γραμμές, αντικαθιστώντας τα με τα παμπάλαια "μονά" αυτοκίνητα, με συνέπεια -καθώς το επιβατικό κοινό καθημερινά αυξάνεται με την επαναφορά της ζωής στην κανονικότητα - να στοιβάζεται ξανά στα ελάχιστα τρισάθλια λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Άσε που και και η πυκνότητα των εκτελούμενων δρομολογίων έχει μειωθεί δραστικά, με τους επιβάτες να ξεροσταλιάζουν στις στάσεις των λεωφορείων.
Κι όταν επιτέλους έρχεται το όχημα του ΟΑΣΘ, αναγκάζονται να ταξιδεύουν κυριολεκτικά κολλημένοι ο ένας πάνω στον άλλο, με τα μέτρα κοινωνικής απόστασης του ΕΟΔΥ να έχουν πεταχτεί στο καλάθι των αχρήστων. Έτσι λοιπόν, αν πριν το ξέσπασμα του Covid-19 το πρόβλημα του ΟΑΣΘ χτυπούσε κόκκινο συναγερμό, τώρα δε χωρά λεπτό καθυστέρησης η ανάγκη για την ΑΜΕΣΗ αγορά καινούργιων λεωφορείων.
Το μόνο παρήγορο σημείο είναι η ανάληψη της εκτέλεσης κάποιων δρομολογίων, κυρίως στις γραμμές ΙΚΕΑ-Επανομή και Μηχανιώνα-Επανομή από το ΚΤΕΛ με τη διάθεση καινούριων σχετικά λεωφορείων.
Στο θέμα της βελτίωσης των δρομολογίων, η διοίκηση του ΟΑΣΘ και η κυβέρνηση, συνεχίζουν να εμπαίζουν τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης. Αντί να αγοράσουν άμεσα καινούργια λεωφορεία, αθετούν ακόμη και τις πενιχρές υποσχέσεις για 100 μεταχειρισμένα λεωφορεία που έταζαν πριν το καλοκαίρι. Ενώ θα αποτελέσουν σταγόνα στον ωκεανό τα 50 μεταχειρισμένα λεωφορεία που δωρίζει ο Δήμος Θεσσαλονίκης στον ΟΑΣΘ, αγοράζοντάς τα με τα λεφτά των Θεσσαλονικέων, προκειμένου να μην βάλουν για μία ακόμη φορά το χέρι στην τσέπη οι λεωφορειούχοι του Οργανισμού.
Το πρόβλημα οξύνεται καθημερινά ολοένα και περισσότερο, καθώς αυξάνονται και οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης που μετακινούνται με τα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ για να απολαύσουν τη δροσιά της θαλάσσιας αύρας στις παραλίες των ακτών του δήμου Θερμαϊκού (Περαία, Ν. Επιβάτες, Αγία Τριάδα, Αγγελοχώρι, Ν. Μηχανιώνα, Επανομή, Πάλιουρα). Κίνηση που θα αυξάνεται καθημερινά και καθ' όλη την καλοκαιρινή περίοδο.
Θεωρούμε ότι είναι καθήκον και υποχρέωση της δημοτικής αρχής του Δήμου Θερμαϊκού καθώς και όλων των δημοτικών παρατάξεων που μετέχουν στο δημοτικό συμβούλιο να διαμαρτυρηθούν έντονα προς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, Αξιώνοντας τη βελτίωση της απαράδεκτης αυτής κατάστασης. Η οποία όχι μόνο προσβάλλει τους κατοίκους του Θερμαϊκού και τους επισκέπτες του, αλλά εγκυμονεί και τεράστιους κινδύνους για τη δημόσια υγεία. Η αθλιότητα αυτή, πρέπει επιτέλους να σταματήσει.
Με πρόσχημα την εκδήλωση της πανδημίας του κορωνοϊού, οι διοικούντες τον ΟΑΣΘ απέσυραν τα περισσότερα διπλά "αρθρωτά" λεωφορεία που εξυπηρετούσαν τις δύο αυτές γραμμές, αντικαθιστώντας τα με τα παμπάλαια "μονά" αυτοκίνητα, με συνέπεια -καθώς το επιβατικό κοινό καθημερινά αυξάνεται με την επαναφορά της ζωής στην κανονικότητα - να στοιβάζεται ξανά στα ελάχιστα τρισάθλια λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Άσε που και και η πυκνότητα των εκτελούμενων δρομολογίων έχει μειωθεί δραστικά, με τους επιβάτες να ξεροσταλιάζουν στις στάσεις των λεωφορείων.
Κι όταν επιτέλους έρχεται το όχημα του ΟΑΣΘ, αναγκάζονται να ταξιδεύουν κυριολεκτικά κολλημένοι ο ένας πάνω στον άλλο, με τα μέτρα κοινωνικής απόστασης του ΕΟΔΥ να έχουν πεταχτεί στο καλάθι των αχρήστων. Έτσι λοιπόν, αν πριν το ξέσπασμα του Covid-19 το πρόβλημα του ΟΑΣΘ χτυπούσε κόκκινο συναγερμό, τώρα δε χωρά λεπτό καθυστέρησης η ανάγκη για την ΑΜΕΣΗ αγορά καινούργιων λεωφορείων.
Το μόνο παρήγορο σημείο είναι η ανάληψη της εκτέλεσης κάποιων δρομολογίων, κυρίως στις γραμμές ΙΚΕΑ-Επανομή και Μηχανιώνα-Επανομή από το ΚΤΕΛ με τη διάθεση καινούριων σχετικά λεωφορείων.
Στο θέμα της βελτίωσης των δρομολογίων, η διοίκηση του ΟΑΣΘ και η κυβέρνηση, συνεχίζουν να εμπαίζουν τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης. Αντί να αγοράσουν άμεσα καινούργια λεωφορεία, αθετούν ακόμη και τις πενιχρές υποσχέσεις για 100 μεταχειρισμένα λεωφορεία που έταζαν πριν το καλοκαίρι. Ενώ θα αποτελέσουν σταγόνα στον ωκεανό τα 50 μεταχειρισμένα λεωφορεία που δωρίζει ο Δήμος Θεσσαλονίκης στον ΟΑΣΘ, αγοράζοντάς τα με τα λεφτά των Θεσσαλονικέων, προκειμένου να μην βάλουν για μία ακόμη φορά το χέρι στην τσέπη οι λεωφορειούχοι του Οργανισμού.
Το πρόβλημα οξύνεται καθημερινά ολοένα και περισσότερο, καθώς αυξάνονται και οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης που μετακινούνται με τα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ για να απολαύσουν τη δροσιά της θαλάσσιας αύρας στις παραλίες των ακτών του δήμου Θερμαϊκού (Περαία, Ν. Επιβάτες, Αγία Τριάδα, Αγγελοχώρι, Ν. Μηχανιώνα, Επανομή, Πάλιουρα). Κίνηση που θα αυξάνεται καθημερινά και καθ' όλη την καλοκαιρινή περίοδο.
Θεωρούμε ότι είναι καθήκον και υποχρέωση της δημοτικής αρχής του Δήμου Θερμαϊκού καθώς και όλων των δημοτικών παρατάξεων που μετέχουν στο δημοτικό συμβούλιο να διαμαρτυρηθούν έντονα προς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, Αξιώνοντας τη βελτίωση της απαράδεκτης αυτής κατάστασης. Η οποία όχι μόνο προσβάλλει τους κατοίκους του Θερμαϊκού και τους επισκέπτες του, αλλά εγκυμονεί και τεράστιους κινδύνους για τη δημόσια υγεία. Η αθλιότητα αυτή, πρέπει επιτέλους να σταματήσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.