Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

"Ποτάμι" ο ιδρώτας των επιβατών ΟΑΣΘ στις γραμμές 69 και 71

Πολίτες Β΄κατηγορίας, φαίνεται ότι θεωρεί ο ΟΑΣΘ τους κατοίκους της ανατολικής ακτής του Θερμαϊκού. Διότι διαφορετικά δεν μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι στα δρομολόγιά του, στις γραμμές 69 (ΙΚΕΑ-Επανομή) και 71 (ΙΚΕΑ-Νέα Μηχανιώνα), εκτελούν τη συγκοινωνία παμπάλαια λεωφορεία. Και δεν αναφερόμαστε τόσο στο θόρυβο που προκαλούν οι απαρχαιωμένοι κινητήρες τους, όσο στον κλιματισμό.

Με τις υψηλές θερμοκρασίες να πυρακτώνουν τη λαμαρίνα των αστικών λεωφορείων, οι επιβάτες «ψήνονται» στην κυριολεξία τα 35-40 λεπτά που διαρκεί το δρομολόγιο. Και αν το αστικό  λεωφορείο είναι και γεμάτο, τότε προκαλείται κατάσταση κόλασης, με τον ιδρώτα να τρέχει ποτάμι από τους στριμωγμένους επιβάτες.
Τις συνέπειες της απαράδεκτης κατάστασης, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι, υφίστανται και οι οδηγοί αυτών των παλιών λεωφορείων, και οι προσπάθειές τους να αντιμετωπίζουν τη ζέστη και τον ιδρώτα με κάποιους μικρούς ανεμιστήρες, μάλλον αποδεικνύονται μάταιες.

Το ερώτημα βέβαια είναι γιατί η διοίκηση του ΟΑΣΘ προσπαθεί να βγάλει το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος συγκοινωνίας αυτών των περιοχών μόνο με τα παλιά «μπλε» λεωφορεία και δεν τοποθετεί στις γραμμές 69 και 71 κάποια από τα νεώτερα λεωφορεία του στόλου αυτοκινήτων της. Ώστε οι επιβάτες να διακινούνται κάτω από πιο ανθρώπινες συνθήκες, με κλιματισμό και χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν ο καθένας και από μια βεντάλια στη διάρκεια της διαδρομής για να σταματήσουν τον ιδρώτα.

2 σχόλια:

  1. προτιμό να μην έχουν κλιματισμό γιατί αυτός κάνει περισσότερο θόρυβο και από τα ακόμα παλαιότερα λεωφορεία ... τις προάλλες που κατέβηκα Θεσσαλονίκη μετά ήμουν για δυο μέρες άρρωστη .... άσε που ο κλιματισμός ανακυκλώνει τον εσωτερικό αέρα και αναπνέεις ότι εκπνέει όλο το λεωφορείο ... και όταν κατεβαίνεις πια στον καύσονα πρέπει πρώτα να συνηθήσεις την διαφορά θερμοκρασίας .... χίλιες φορές τα ανοιχτά παράθυρα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.