Σε ερώτηση
που κατέθεσε ο βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ., Θεόδωρος Καράογλου σχετικά
με την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Σμύρνη, αναφέρει ότι αυτή φαίνεται να εξελίσσεται σε ναυάγιο η υπόθεση, παρά
τις βαρύγδουπες δηλώσεις και εξαγγελίες που προηγήθηκαν τον περασμένο
Φεβρουάριο.
Την εξέλιξη
αυτή, ο νεοδημοκράτης βουλευτής την αποδίδει «στην αναλγησία της Κυβέρνησης
ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να περάσει από τη θεωρία στην πράξη» όσο και στιςι τελευταίες
πολιτικές εξελίξεις στη γειτονική χώρα.
Όπως αναφέρει,
παρά το γεγονός ότι υπάρχει σημαντική εμπορευματική ροή μεταξύ των λιμανιών της
Θεσσαλονίκης και της Σμύρνης και δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες (Hellenic Seaways και LinerGents Ltd) είχαν εκφράσει το ενδιαφέρον τους
και βρίσκονταν σε ετοιμότητα για την ακτοπλοϊκή σύνδεση, το σχέδιο φαίνεται να
ναυαγεί.
Στο πλαίσιο
αυτό τον περασμένο Μάρτιο υπεγράφη μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των Οργανισμών
Λιμένων Θεσσαλονίκης και Σμύρνης, ωστόσο δεν έχει σημειωθεί καμία πρόοδος στην
υλοποίηση των συμφωνηθέντων προϋποθέσεων, προκειμένου να προχωρήσει το
εγχείρημα. Πιο συγκεκριμένα δεν έχει προχωρήσει ακόμα η μείωση των τελών στα
δύο λιμάνια, καθώς επίσης δεν φαίνεται να έχουν προχωρήσει οι απαιτούμενες τεχνικές
ρυθμίσεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως η τοποθέτηση των απαραίτητων
μηχανημάτων ελέγχου, καθώς πρόκειται για πύλη εισόδου Σένγκεν.
Κατόπιν
τούτων, ερωτώνται από τον κ.Καράογλου οι αρμόδιοι Υπουργοί:
-Σε ποιο
σημείο βρίσκονται οι διαδικασίες ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τη
Σμύρνη και για ποιους λόγους δεν έχουν προχωρήσει, ώστε να υλοποιηθεί το
εγχείρημα φέτος το καλοκαίρι;
-Σε ποιο
στάδιο βρίσκονται οι αλλαγές που πρέπει
να γίνουν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών και
μηχανημάτων ελέγχου και γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα;
-Σε ποιες
ενέργειες προβλέπεται να προβούν άμεσα τα αρμόδια Υπουργεία προκειμένου να
προχωρήσουν οι διαδικασίες και να μη χαθεί κι άλλος πολύτιμος χρόνος για την
ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης Σμύρνης;
-Έχουν
προχωρήσει τα αρμόδια Υπουργεία σε αποτύπωση της «ζημίας» που σημειώνεται σε
οικονομικό και τουριστικό επίπεδο από τη μην υλοποίηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης
Θεσσαλονίκης Σμύρνης;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.