Χαιρετισμός του Δημάρχου
Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη που απέστειλε στη δημόσια εκδήλωση –
συζήτηση της δημοτικής παράταξης «Συμπολιτεία Θερμαϊκού» για την «Θαλάσσια Αστική Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης».
«25 χρόνια μετά την
έναρξη της συζήτησης που γίνεται στην πόλη στις αρχές της δεκαετίας του 1990,
ποτέ το έργο της Θαλάσσιας Αστικής Συγκοινωνίας δεν ήταν τόσο κοντά στην
υλοποίησή του.
Με την υπογραφή της
Προγραμματικής Σύμβασης του 2014, οι φορείς της Αυτοδιοίκησης ανέθεσαν στην
Εγνατία Οδό ΑΕ την μελετητική, περιβαλλοντική και τεχνική ωρίμανση του έργου.
Μέσα σε τρία χρόνια και παρά τις ενδιάμεσες δυσκολίες και καθυστερήσεις, το
έργο έχει μελετητική ωριμότητα που προσεγγίζει το 95%.
Τη στιγμή αυτή εκκρεμούν
τρεις εμπειρογνωμοσύνες και μετά την ολοκλήρωσή τους μέσα στο 2016 βάσει της
Προγραμματικής Σύμβασης, το έργο θα είναι έτοιμο για δημοπράτηση.
Στο μεταξύ εμείς από την
πλευρά μας επιλύουμε τις τελευταίες θεσμικές εκκρεμότητες. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης
έχει δρομολογήσει τη σύσταση Λιμενικού Γραφείου, ενώ ο Δήμος Καλαμαριάς προχωρά
σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση της θέσης για την κατασκευή της
εκεί στάσης. Σε ότι αφορά στο σκέλος της κατασκευής των στάσεων και των
συμπληρωματικών τους υποδομών (χώροι παρκινγκ), η Περιφέρεια Κεντρικής
Μακεδονίας σε δημόσια συζήτηση στο 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης, που
διοργάνωσε η Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Θεσσαλονίκης ΑΕ τον Σεπτέμβριο του 2015,
ανακοίνωσε τη δέσμευση κονδυλίου 10 εκατομμυρίων ευρώ από το ΠΕΠ Κεντρικής
Μακεδονίας.
Σε ότι αφορά στο σκέλος
της ανάθεσης των υπηρεσιών παρόχου συγκοινωνιακού έργου, όταν οι
εμπειρογνωμοσύνες θα έχουν ολοκληρωθεί εντός του 2016, θα είμαστε σε ετοιμότητα
για την διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού.
Εν τω μεταξύ σας
διαβεβαιώνω μετά από επαφές που έχω κάνει σχετικά, ότι το επενδυτικό ενδιαφέρον
είναι μεγάλο. Τόσο το ΤΑΙΠΕΔ, όσο και άλλοι διεθνείς επενδυτικοί οργανισμοί (η
Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και η Παγκόσμια Τράπεζα) έχουν εκφράσει το
κατ’ αρχήν ενδιαφέρον τους για την επένδυση.
Να είστε βέβαιοι ότι με
την στήριξη των Δημάρχων και της Διοίκησης της Εγνατίας, αλλά και με την
τεχνοκρατική εργασία των στελεχών και των μελετητών, υπάρχει πλέον κεκτημένο
ένα υψηλό επίπεδο ωριμότητας που γρήγορα θα οδηγήσει την πόλη να απολαμβάνει
ένα σύγχρονο, ευέλικτο και περιβαλλοντικά φιλικό συγκοινωνιακό μέσο, που θα
εξοικονομεί χρόνο, πόρους και ενέργεια για την πόλη και τους κατοίκους της.
Γιάννης Μπουτάρης
∆ήµαρχος Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.