Στην Ελλάδα η κυβέρνηση έθεσε τα δύο μέτρα ως απόσταση ασφαλείας μεταξύ των πελατών για να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα ταμεία και στους διαδρόμους των σούπερ μάρκερτ εν μέσω της κρίσης του νέου κορωνοϊού.
Είναι ένα θετικό μέτρο που εφαρμόζεται. Ποιος όμως λέει ότι οι πελάτες μπορούν να υπολογίσουν πιστά την απόσταση ασφαλείας; Οι Δανοί έλυσαν αυτό το πρόβλημα, τοποθετώντας στο πάτωμα των σούπερ μάρκετ κόκκινες βουλές για τους καταναλωτές. Η φωτογραφία με την απόσταση ασφαλείας ανέβηκε στο Twitter και έγινε viral.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.