Πριν φύγει ο παλιός χρόνος, μας υποχρεώνει να στηθούμε στην ουρά της τράπεζας, για να πληρώσουμε φορολογικές υποχρεώσεις συνολικού
ύψους άνω των 1,5 δισεκατομμυρίων
ευρώ μέσα στις τρεις εργάσιμες που απέμειναν. Όσο για τον νέο
χρόνο, ούτε αυτός θα έρθει με… δώρα. Και αυτό διότι στο πρώτο δίμηνο της νέας
χρονιάς θα κληθούμε να πληρώσουμε περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια ευρώ για
την κάλυψη των τρεχουσών υποχρεώσεων.
Οι τρεις τελευταίες εργάσιμες του έτους είναι πρωτόγνωρα γεμάτες από
φορολογικές υποχρεώσεις. Ανέκαθεν τέτοιες ημέρες στηνόμασταν στην ουρά για να πάρουμε τα τέλη κυκλοφορίας. Τώρα
όμως, στις υποχρεώσεις έχει
προστεθεί και ο ΕΝΦΙΑ με αποτέλεσμα ο λογαριασμός να έχει ανέβει
στα ύψη. Εκτός από την 4η δόση του ΕΝΦΙΑ συνολικού ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ, και τα τέλη
κυκλοφορίας, υποχρέωση της τάξεως των 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ,στις φορολογικές υποχρεώσεις θα
πρέπει να προστεθεί ο φόρος
εισοδήματος των νομικών προσώπων αλλά και των φυσικών προσώπων που
άργησαν να παραλάβουν το εκκαθαριστικό τους. Επίσης, λήγει η προθεσμία για την
καταβολή της δόσης όσων έχουν ενταχθεί σε ρύθμιση: τόσο αυτή των 48 ή των 12
δόσεων όσο και αυτή των 72 ή των 100 δόσεων.
Η κατάσταση που επικρατεί από το πρωί στις τράπεζες είναι εύκολο να την
αντιληφθεί κανείς. Για την
τελευταία στιγμή έχουν αφήσει τα τέλη κυκλοφορίας περισσότεροι από δύο
εκατομμύρια ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ενώ… εκατομμύρια είναι και οι
ιδιοκτήτες ακινήτων που πρέπει να πληρώσουν τη δόση
1. Τα μεσάνυχτα της Τρίτης,
εκπνέει η προθεσμία για την διόρθωση των εντύπων Ε9. Μέχρι στιγμής έχουν υποβληθεί περισσότερα από 2,8
εκατομμύρια δηλώσεις ενώ μέχρι την εκπνοή της προθεσμίας, αναμένεται να σπάσει
και το φράγμα των τριών εκατομμυρίων
2. Στις
31 Δεκεμβρίου, λήγει η προθεσμία για την κατάθεση των πινακίδων στις
εφορίες. Προς το παρόν, έχουν κατατεθεί πάνω από 90.000 ενώ στις τρεις
τελευταίες ημέρες αναμένεται να επικρατήσει το αδιαχώρητο στις εφορίες. Παρά τα
όσα είχαν γίνει γνωστά, η νομοθετική ρύθμιση που θα επέτρεπε στους οδηγούς να
καταθέσουν τις πινακίδες και να τις πάρουν πίσω κάποια στιγμή μέσα στο 2015
πληρώνοντας τέλη μόνο για το υπολειπόμενο διάστημα, ουδέποτε έφτασε στη Βουλή.
Αυτό αναγκάζει πολλούς οδηγούς να σπεύσουν στις εφορίες να καταθέσουν τις
πινακίδες πιστεύοντας ότι το υπουργείο Οικονομικών θα περιμένει να τελειώσει η
διαδικασία πληρωμής των τελών προκειμένου να καταθέσει τη νομοθετική ρύθμιση.
3. Στις
31 Δεκεμβρίου, λήγει η προθεσμία και για την υποβολή των συγκεντρωτικών
καταστάσεων πελατών προμηθευτών για τις συναλλαγές του 2013.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.