Την απόφαση να προσφύγουν
στη δικαιοσύνη από κοινού αν δεν βγουν και αύριο τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στους
δρόμους, πήραν οι δήμοι, η περιφέρεια και οι φορείς της Θεσσαλονίκης, σε
σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο δημαρχείο της πόλης.
Οι συμμετέχοντες στη
σύσκεψη συνυπέγραψαν ένα κοινό ανακοινωθέν με στο οποίο τονίζουν την πρόθεση
τους να προσφύγουν στη δικαιοσύνη ενώ συζητούν το ενδεχόμενο συνάντησης με τον
υπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ, Χρήστο Σπίρτζη, μόνο σε περίπτωση που κυκλοφορήσουν τα
λεωφορεία στην πόλη, καθώς ζητούν άμεσα λύση στο τεράστιο πρόβλημα που
έχει δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη.
Στο κοινό τους ανακοινωθέν
Περιφέρεια, Δήμοι και φορείς Θεσσαλονίκης αναφέρουν:
- Απαιτούμε από την
κυβέρνηση την εντός της ημέρας επίλυση του προβλήματος που ανέκυψε με τον ΟΑΣΘ
τις τελευταίες 11 μέρες με βάση το από 25/8/2016 πρακτικό συμφιλιωτικής
διαδικασίας το οποίο δεν τηρήθη.
- Απαιτούμε από την
κυβέρνηση την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων στους εργαζόμενους του
ΟΑΣΘ προκειμένου να γίνει ταυτόχρονη επανέναρξη της λειτουργίας της αστικής
συγκοινωνίας στο νομό Θεσσαλονίκης
- Θα συμμετέχουμε σε
οποιαδήποτε συζήτηση με τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο
Σπίρτζη για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη μόνο με
λειτουργούσες τις αστικές συγκοινωνίες πράγμα το οποίο είναι αποκλειστική
ευθύνη του ΥΠΟΜΕΔΙ. Η επόμενη μέρα για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη
πρέπει να διασφαλίζει καλύτερες, πιο αξιοπρεπείς, οικονομικές και πιο
αξιόπιστες υπηρεσίες για το επιβατικό κοινό του νομού.
- Σε περίπτωση που ως αύριο
με ευθύνη του ΥΠΟΜΕΔΙ, Χρήστου Σπίρτζη δεν έχει γίνει η επανέναρξη της
λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών στο νομό Θεσσαλονίκης θα προσφύγουμε στη
δικαιοσύνη ώστε να αναζητηθούν και να αποδοθούν οι ευθύνες με σκοπό να
αποκατασταθεί άμεσα η ομαλή λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών και να πάψει
επιτέλους η ταλαιπωρία των πολιτών.
Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν οι
Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Πρόεδρος της ΠΕΔ
Κεντρικής Μακεδονίας, Λάζαρος Κυρίζογλου, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης
Μπουτάρης, ο Δήμαρχος Βόλβης, Διαμαντής Λιάμας, ο Δήμαρχος Δέλτα, Ευθύμιος
Φωτόπουλος, ο Δήμαρχος Θέρμης, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, ο Δήμαρχος Καλαμαριάς,
Θεοδόσης Μπακογλίδης, ο Δήμαρχος Κορδελιού-Ευόσμου, Πέτρος Σούλας, ο Δήμαρχος
Λαγκαδά, Γιάννης Καραγιάννης, ο Δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών, Σίμος Διανιηλίδης, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος Παύλου Μελά, Σάκης Λαζαρίδης, ο Δήμαρχος
Πυλαίας-Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, ο Δήμαρχος Χαλκηδόνος, Ιωάννης Τσουκνιδάς, ο Δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Αστέριος Γαβότσης, ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού
Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης, ο Αντιπρόεδρος του Εμπορικού και
Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Βλαχογιάννης, ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού
Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, ο Πρόεδρος του Εμπορικού
Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου
Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Αβραμόπουλος και ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος
Θεσσαλονίκης για θέματα Κυκλοφορίας, Γιώργος Δημαρέλος.
Καμία αναφορά στις ευθύνες και την αποικιοκρατική σύμβαση του ΟΑΣΘ
Καμία αναφορά στις ευθύνες και την αποικιοκρατική σύμβαση του ΟΑΣΘ
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι στην κοινή ανακοίνωση, δε γίνεται καμία αναφορά στους χειρισμούς της διοίκησης του ΟΑΣΘ, ενώ οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη παρεμβαίνουν εμφατικά στη διαπραγμάτευση υπουργείου και οργανισμού, παίρνοντας θέση καθαρά υπέρ της «εξυπηρέτησης» των αιτημάτων της επιχείρησης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από την ανακοίνωση, απουσιάζει παντελώς η πρόσκληση και προς τις δύο πλευρές να κάνουν υποχωρήσεις για να βρεθεί λύση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από την ανακοίνωση, απουσιάζει παντελώς η πρόσκληση και προς τις δύο πλευρές να κάνουν υποχωρήσεις για να βρεθεί λύση.
Παράλληλα οι αυτοδιοικητικοί παράγοντες της πόλης και οι παραγωγικοί φορείς είναι προφανές ότι αποδέχονται πλήρως όλους τους ισχυρισμούς της διοίκησης του ΟΑΣΘ, που επικαλείται κυβερνητικές ευθύνες για την άσχημη οικονομική κατάσταση της επιχείρησης, ενώ δεν φαίνεται να τους αφορά η βασική πτυχή του προβλήματος, που είναι η σκανδαλώδης σύμβαση του οργανισμού με το ελληνικό δημόσιο και η πλήρης αδιαφάνεια στη διαχείριση των οικονομικών της επιχείρησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.