Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024

Τα δικαιώματα των πολιτών στις παραλίες

Tα δικαιώματα που έχουν οι πολίτες, κατά τη μετάβασή τους στις παραλίες για να κολυμπήσουν, αναφέρει η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος ΕΚΠΟΙΖΩ, με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της, επισημαίνοντας και τους κανόνες που πρέπει να ισχύουν για όσους εκμεταλλεύονται τις οργανωμένες παραλίες. 
Αναλυτικότερα η ΕΚΠΟΙΖΩ, μας ενημερώνει για όσα πρέπει να γνωρίζουμε όταν επισκεπτόμαστε παραλίες, θυμίζοντάς μας και τα δικαιώματά μας :
-Όλες οι παραλίες είναι κοινόχρηστου χαρακτήρα και επιτρέπεται η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών. Στις οργανωμένες παραλίες, θα πρέπει να προβλέπεται ελεύθερος χώρος και για τους υπόλοιπους λουόμενους
-Η χρέωση για τη χρήση ομπρέλας και ξαπλώστρας θα πρέπει να είναι αναρτημένη σε τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο
-Θα πρέπει να εκδίδεται απόδειξη παροχής υπηρεσιών
-Όσες παραλίες έχουν αντίτιμο εισόδου, είναι υποχρεωμένες να έχουν ικανό αριθμό ναυαγοσωστών, κατά τους μήνες Ιούνιο – Αύγουστο και ώρες 10:30-17:30
-Στις οργανωμένες εγκαταστάσεις, πρέπει να υπάρχει επισήμανση με ευδιάκριτους πλωτούς σημαντήρες των ορίων, που μπορούν να φτάνουν οι λουόμενοι
-Στις παραλίες με εγκαταστάσεις θαλάσσιων μέσων αναψυχής, είναι υποχρεωτικό να υπάρχει διάδρομος μέσα στη θάλασσα, πλάτους 7 έως 15 μέτρων και μήκους σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής
-Απαγορεύονται τα θαλάσσια μέσα αναψυχής (σκι, αλεξίπτωτο, έλκηθρο, κλπ.) και τα θαλάσσια μοτοποδήλατα (jet ski, surf jet, sea beetle, sea bike) σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων από τους σημαντήρες
-Η κυκλοφορία των παραπάνω θαλάσσιων μέσων απαγορεύεται τους μήνες Ιούνιο με Σεπτέμβριο μεταξύ των ωρών 14:00 και 17:00
-Τα wind surf πρέπει να κινούνται έξω από τους σημαντήρες ή 200 μέτρα από το σύνηθες σημείο των κολυμβητών
Θεωρούμε επιβεβλημένο ότι και στις οργανωμένες παραλίες θα πρέπει να ισχύσουν οι τιμές των βασικών ειδών (νερό, καφές, τοστ-σάντουιτς) που προβλέπονται στα κυλικεία των πλοίων, αεροδρομίων, αρχαιολογικών χώρων κλπ, ώστε ο καταναλωτής με μικρό κόστος να προμηθεύεται τα είδη πρώτης ανάγκης.
Για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία ή καταγγελία, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται:
Στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή,
τηλ. 1520, φαξ 210-38 42 642
e-mail: info@efpolis.gr 
Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ
Tηλ. 210 330.44.44,
e-mail: info@ekpizo.gr 
Ιστοσελίδα: www.ekpizo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.