Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Λαμτζίδης προς ΟΑΣΘ: "Δώστε στον κόσμο τα ρέστα που κρατάτε"

«Περιμένω να πάρω πίσω τα 20 λεπτά που ο ΟΑΣΘ μου οφείλει και να ζητήσει συγγνώμη από τους πολίτες για την στάση του στο θέμα αυτό» τονίζει μιλώντας στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 93.4 ο δικηγόρος Μανώλης Λαμτζίδης απαντώντας στο εξώδικο με το οποίο του «απάντησε» ο ΟΑΣΘ στο αίτημά του να του επιστραφούν τα ρέστα που δεν δίνουν τα μηχανήματα του Οργανισμού τα οποία είναι τοποθετημένα στα λεωφορεία του.


Απαντώντας ο κ. Λαμτζίδης στις αιτιάσεις του ΟΑΣΘ ότι τα ποσά που συγκεντρώνονται από τα μηχανήματα αφαιρούνται στο τέλος από την  κρατική επιχορήγηση  τονίζει χαρακτηριστικά «κι εμένα τι με νοιάζει; Εγώ θέλω να ρέστα μου» και ζητά να δει το θέμα του συμψηφισμού των ποσών ο εισαγγελέας ενώ για το θέμα θα απευθυνθεί και ζητά την τοποθέτηση και του αρμόδιου υπουργείου. «Θα προσφύγω στα πολιτικά δικαστήρια για να βρω το δίκιο μου που είναι δίκιο χιλιάδων πολιτών που δεν παίρνουν ρέστα» καταλήγει ο κ. Λαμτζίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.