Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016

Νέο Σχολείο Ειδικής Αγωγής και τρία Τμήματα Ένταξης δημιουργούνται στο δήμο Θερμαϊκού

Εκατοντάδες δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε όλη τη χώρα, ιδρύει το Υπουργείο Παιδείας με απόφασή του και μεταξύ αυτών, νέο σχολείο Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο Δήμο Θερμαϊκού, καθώς και τριών νέων τμημάτων ένταξης σε Περαία, Νέα Κερασιά και Επανομή.

Συνολικά ιδρύονται σε όλη την  επικράτεια 61 Τμήματα Ένταξης σε Νηπιαγωγεία, 344 Τμήματα Ένταξης σε Δημοτικά, 126 Τμήματα Ένταξης σε Γυμνάσια, ενώ επίσης ιδρύονται 9 Επαγγελματικά Γυμνάσια και Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και 5 ΕΕΕΕΚ.
Αναφορικά με την περιοχή Θεσσαλονίκης ιδρύονται 9 Τμήματα Ένταξης στην Ανατολική Θεσσαλονίκη και 21 Τμήματα Ένταξης στη Δυτική Θεσσαλονίκη.
Ειδικά για το δήμο Θερμαϊκού δημιουργούνται ένα τετραθέσιο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, που θα εγκατασταθεί στο παλιό κτίριο του Δημοτικού Σχολείου Κερασιάς, το οποίο είναι κατάλληλο και μπορεί να στεγάσει τους μαθητές. Επίσης, αλλά τρία τμήματα ένταξης: το πρώτο τμήμα ένταξης ιδρύεται στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Περαίας, το δεύτερο στο Δημοτικό Σχολείο Νέας Κερασιάς και το τρίτο στο 3ο Νηπιαγωγείο Επανομής.
Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, στο νέο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο πρόκειται να φοιτήσουν 30 μαθητές και μαθήτριες με διάφορες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.  Ενώ όπως αναφέρουν τα στοιχεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, στο Τ.Ε. του 3ου Δημοτικού Σχολείου Περαίας θα φοιτούν 12 μαθητές και μαθήτριες, στο Τ.Ε. του Δημοτικού Σχολείου Κερασιάς θα φοιτούν έξι μαθητές και στο Τ.Ε. του 3ου Νηπιαγωγείου Επανομής θα φοιτούν τέσσερις μαθητές.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας: «Οι εκατοντάδες ιδρύσεις αποσκοπούν στην, κατά το δυνατό καλύτερο τρόπο, κάλυψη των εκπαιδευτικών των αναγκών των μαθητών σε όλα τα σημεία της χώρας. Μετά από 8 χρόνια απραξίας και αδιαφορίας για τις συσσωρευμένες και αυξανόμενες ανάγκες της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, το Υπουργείο Παιδείας αναγνωρίζει την αναγκαιότητα ύπαρξης νέων δομών μαθησιακής υποστήριξης και αποδεικνύει για άλλη μια φορά την έμπρακτη υποστήριξη στην αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης και συνολικά της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού έργου».

1 σχόλιο: