Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

«Ιστορία μου αμαρτία μου…»


Χορεύοντας στο σκοπό "Γιάννη μου το μαντίλι σου"

Στο... τραγούδι, το έριξε ο αρχηγός της μείζονος αντιπολίτευσης στο δήμο Θερμαϊκού κ. Γιάννης Μαυρομάτης.  Και στο τελευταίο φύλλο της εφημερίδας του, στη στήλη «Είδα»,  κάτω από διάφορα σχόλια, παραθέτει στίχους παλιών γνωστών τραγουδιών. Απολαύστε μερικούς:

-«Γιάννη μου το μαντίλι σου, κατέβασέ το φτάνει, γι΄ άλλο χορό δεν κάνει».
-Ο ουρανός συννέφιασε, ψιλή βροχούλα έπιασε…»
-Ιστορία μου αμαρτία μου λάθος μου μεγάλο, να φύγω από τα βάσανα θέλω το δίχως άλλο».
Στην αρχή όταν διαβάσαμε τους στίχους, νομίσαμε ότι διακατέχονται από αυτοκριτική διάθεση. Καθώς το «Γιάννη μου το μαντίλι σου… γι΄ άλλο χορό δεν κάνει», παραπέμπει στην απομάκρυνση του κ. Μαυρομάτη από τη διοίκηση του δήμου, κάτι που δεν μπόρεσε να το χωνέψει αυτούς τους 10 μήνες που πέρασαν από τις δημοτικές εκλογές.  Το ίδιο βέβαια συμπέρασμα προκύπτει συνειρμικά και από το τραγούδι «ο ουρανός συννέφιασε…». Ενώ ο στίχος «ιστορία μου αμαρτία μου», έρχεται πιστεύουμε κουτί στα πεπραγμένα της διοίκησης στο δήμο Μηχανιώνας.  Ξέρετε εσείς. Περιπτώσεις όπως τα τσαρδάκια,  η κατάχρηση στο ταμείο του δήμου, το Διεθνές Πανεπιστήμιο αλλά και οι υποσχέσεις για «έργα-μαμούθ», θυμίζουν έντονα το «ιστορία μου αμαρτία μου».
Μπορεί η παράταξη Μαυρομάτη να μην τα πήγε καθόλου καλά ως διοίκηση, να μην τα πηγαίνει καλά, κάνοντας τη μία «πατάτα» κατόπιν της άλλης, ως αντιπολίτευση, όμως από χιούμορ, πρέπει να το αναγνωρίσουμε αυτό,  διαθέτουν μπόλικο τα στελέχη της και ο αρχηγός τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.