Σε μία εποχή που η
διοίκηση του δήμου Θερμαϊκού επικαλείται «οικονομική στενότητα» για την εκτέλεση
μικροέργων πρώτης προτεραιότητας, ακόμη και για να κλείσουν λακκούβες, σκορπά
αφειδώς τα χρήματα των αγρίως φορολογούμενων δημοτών για την προσωπική προβολή
του δημάρχου Γιάννη Μαυρομάτη και τη διαφήμιση του ανύπαρκτου «έργου» του.
Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται
και ο νέος «πρόχειρος διαγωνισμός» που διενεργήθηκε χτες Πέμπτη 7 Ιουλίου για
τη συνέχιση έκδοσης της προπαγανδιστικής εφημερίδας του δήμου, αντί του υπέρογκου
για τα σημερινά δεδομένα ποσού των 48.700,00 ευρώ. Κι αυτό την ώρα που οι
πάμπολλες διαφημιστικές καταχωρήσεις στην εφημερίδα του δήμου «Θερμαϊκός», θα
έπρεπε όχι μόνο να καλύπτουν το κόστος έκδοσης, αλλά να αφήσουν και σοβαρό
κέρδος.
Με την ευκαιρία να πούμε
ότι την ίδια μέρα που διενεργούνταν ο «πρόχειρος διαγωνισμός», καταβάλλονταν
στην εταιρία που εκτυπώνει την εφημερίδα το ποσό των 9.692,64 ευρώ, για την
εξόφληση τμήματος εξόδων της μέχρι τώρα έκδοσης του προπαγανδιστικού εντύπου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.