Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

"Φορολογημένα τα εισοδήματά μου", λέει ο Γ.Τσαμασλής


Απάντηση στα όσα αναφέρονται στο χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος», που τον εμφανίζει ως ελεγχόμενο από το ΣΔΟΕ για την προέλευση των περιουσιακών του στοιχείων, έδωσε το πρωϊ σήμερα ο νεοεκλεγείς αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Γιώργος Τσαμασλής, δηλώνοντας ότι «Όλα τα εισοδήματά μου προέρχονται από νόμιμες πηγές, είναι δηλωμένα και φορολογημένα».

Όπως αναφέρεται συγκεκριμένα στη δήλωση του κ. Τσαμασλή:
«Κατηγορηματικά και με κάθε ένταση, δηλώνω ότι από το 1995 όταν ο λαός της Θεσσαλονίκης με τίμησε με την ψήφο του για πρώτη φορά, μέχρι και σήμερα, όλα μου τα ακίνητα ή περιουσιακά στοιχεία σημαντικής αξίας έχουν δηλωθεί και φορολογηθεί, όπως προβλέπει ο νόμος.
Όλα τα εισοδήματά μου προέρχονται από νόμιμες πηγές, είναι δηλωμένα και φορολογημένα και για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσής μου, προτίθεμαι να παρέχω στις αρχές όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν τα παραπάνω.
Θέλω να πιστεύω ότι η ατυχής περίληψη του ονόματός μου στη λίστα των ελεγχόμενων από την εφημερίδα, μια ημέρα μάλιστα μετά την εκλογή μου ως Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, θα διαψευστεί στο αμέσως επόμενο διάστημα. Σε κάθε περίπτωση όμως, είμαι βέβαιος ότι η όποια έρευνα θα επιβεβαιώσει την αλήθεια των όσων αναφέρω και όσων οι πολίτες της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.