Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και
Δικτύων είναι έκθετη στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης, υποστηρίζει σε νέα
ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ, απαντώντας στις δηλώσεις του υφυπουργού Μ.Παπαδόπουλου,
αναφορικά με την αύξηση του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ και την κρατική
επιδότηση του οργανισμού. Δίνοντας παράλληλα στη δημοσιότητα αποκαλυπτικά
στοιχεία που γίνεται από τους λεωφορειούχους του ΟΑΣΘ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:
«Επιτέλους! Απάντησε, θορυβημένο, το Υπουργείο Μεταφορών στο δελτίο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Α' Θεσσαλονίκης για τον ΟΑΣΘ. Έστω και με non paper...
Επί χρόνια καταγγέλλουμε τις προκλητικές, σκανδαλώδεις συμβάσεις του ΟΑΣΘ και δεν ίδρωνε το αυτί καμιάς κυβέρνησης. Και για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα:
«Επιτέλους! Απάντησε, θορυβημένο, το Υπουργείο Μεταφορών στο δελτίο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Α' Θεσσαλονίκης για τον ΟΑΣΘ. Έστω και με non paper...
Επί χρόνια καταγγέλλουμε τις προκλητικές, σκανδαλώδεις συμβάσεις του ΟΑΣΘ και δεν ίδρωνε το αυτί καμιάς κυβέρνησης. Και για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα:
1. Όλα αυτά τα χρόνια η κυβέρνηση με
την σύμβαση αυτή εξασφάλιζε κέρδη για τους μετόχους, αφορολόγητα, από τον 1ο
(!) μήνα κάθε έτους. Και, ναι, γίνεται, πάρτι διότι την περίοδο των σκληρών
μνημονίων (2009 – 2014) οι μέτοχοι μοιράστηκαν 100.000.000 ευρώ! Και το πάρτι
θα συνεχίζεται μέχρι το 2017 όπου παρά τον ψευδή ισχυρισμό του Υπουργείου ότι
μειώνεται το επιχειρηματικό κέρδος των μετόχων αυτό παραμένει σταθερό, σύμφωνα
με την ΚΥΑ που υπεγράφη, στα 16.500.000 ευρώ ετησίως.
2. Το ίδιο το Υπουργείο κατήγγειλε το
γεγονός ότι ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ επιχορηγείται 4 φορές περισσότερο (αναλογικά) από
ότι οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Τι έχουν να μας πουν γι αυτό;
3. Η μείωση της επιχορήγησης για την
οποία ισχυρίζεται το Υπουργείο ότι θα ελαφρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και
τους Έλληνες φορολογούμενους φορτώνεται στις πλάτες των πολιτών της
Θεσσαλονίκης. Να υπενθυμίσουμε ότι το εισιτήριο από 0,50 ευρώ το 2009
αυξάνεται σε 1 ευρώ (100% αύξηση).
4. Δεν μπορούν να επικαλούνται το
Διαιτητικό Δικαστήριο από την στιγμή που το Δημόσιο απουσίαζε και δεν
υπεράσπισε τα συμφέροντα του.
5. Σε ότι αφορά τους εργαζόμενους-ες ο
ΣΥΡΙΖΑ ουδέποτε αναφέρθηκε σε αυτούς
6. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ξεκάθαρη θέση υπέρ του
δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών με κοινωνικό έλεγχο γιατί η
μετακίνηση είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα και σε αυτό πρέπει να έχουν
πρόσβαση όλες και όλοι.
7. Σε μια πόλη πρωταθλήτρια στην
ανεργία ο ΣΥΡΙΖΑ διεκδικεί την δωρεάν μετακίνηση των ανέργων για τους οποίους
το λαλίστατο υπουργείο δεν ενδιαφέρεται καθόλου.
8. Τέλος, το Υπουργείο κρατάει ως
επτασφράγιστο μυστικό το πόρισμα των ορκωτών ελεγκτών και όχι μόνο δεν έχει
κάνει καμιά ενέργεια για τον έλεγχο των οικονομικών στοιχείων, αλλά,
παριστάνει και τον ανήξερο για τις εισαγγελικές έρευνες που δημοσιεύθηκαν στον
τύπο της πόλης.
Η ηγεσία του
Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων είναι έκθετη στην κοινωνία της
Θεσσαλονίκης γιατί δεν υπεράσπισε τα συμφέροντα του δημοσίου και της κοινωνίας
της πόλης».
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Ο.Α.Σ.Θ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ
Κ.Υ.Α. (Φ.Ε.Κ. 2283/26.08.14)
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
Έσοδα
|
48.636.590
|
50.668.101
|
62.104.259
|
57.735.920
|
58.079.307
|
Μισθώματα
|
2.079.382
|
1.984.308
|
1.900.584
|
1.672.895
|
1.647.095
|
Δαπάνες Προσωπικού
|
107.043.209
|
116.267.714
|
116.784.744
|
110.225.263
|
106.562.313
|
Πάγιες δαπάνες
|
2.758.457
|
2.334.706
|
2.219.499
|
2.307.022
|
2.180.129
|
Γενικές δαπάνες
|
11.173.139
|
11.297.719
|
13.834.604
|
14.161.869
|
14.966.083
|
Μεταβλητές δαπάνες
|
17.966.815
|
23.522.573
|
28.225.490
|
30.302.541
|
26.843.898
|
Επιχειρηματικό κέρδος
|
16.183.309
|
15.942.077
|
16.884.544
|
16.903.937
|
16.877.275
|
Αποσβέσεις
|
8.561.754
|
7.890.220
|
8.481.750
|
8.423.954
|
8.364.626
|
Σύνολο
|
165.766.064
|
179.239.317
|
188.331.215
|
183.997.482
|
176.441.418
|
Αντισταθμιστική καταβολή
|
117.129.475
|
128.571.216
|
126.226.956
|
126.261.562
|
118.362.110
|
Προβλέψεις
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
Έσοδα
|
67.083.992
|
104.814.947
|
106.736.466
|
108.611.675
|
Μισθώματα
|
1.400.031
|
1.482.385
|
1.564.740
|
1.647.095
|
Δαπάνες Προσωπικού
|
94.620.000
|
90.250.000
|
88.445.000
|
88.160.000
|
Πάγιες δαπάνες
|
1.577.694
|
1.721.694
|
1.885.094
|
1.973.694
|
Γενικές δαπάνες
|
13.734.975
|
13.056.581
|
11.061.470
|
10.488.650
|
Μεταβλητές δαπάνες
|
24.551.703
|
23.259.508
|
23.259.508
|
23.259.508
|
Επιχειρηματικό κέρδος
|
16.450.000
|
16.450.000
|
16.450.000
|
16.450.000
|
Αποσβέσεις
|
5.700.000
|
5.700.000
|
5.700.000
|
5.700.000
|
Σύνολο
|
158.034.403
|
151.920.169
|
148.365.812
|
147.678.947
|
Αντισταθμιστική καταβολή 90.950.411, 53.228.901, 47.041.162, 44.146.017
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.