Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Του κατάσχεσαν το μισθό για χρέος στο Δήμο Θερμαϊκού!

Επιστολή προς το «Συντονισμό Συλλογικοτήτων Θεσσαλονίκης» έστειλε ένας δημότης του Θερμαϊκού, καταγγέλοντας ότι τα 567 ευρώ της μισθοδοσίας του, που αποτελεί το μοναδικό πόρο της τριμελούς οικογένειάς του, κατασχέθηκαν από το λογαριασμό του στην Τράπεζα, μετά από εντολή του δήμου Θερμαϊκού.

Ο «Φάρος του Θερμαϊκού» επικοινώνησε με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών, Παναγιώτη Μήλιο, ο οποίος είπε ότι επρόκειτο για ένα παλιό χρέος από το 2010 προς τον Δήμο, το οποίο ο οφειλέτης, παρά τα ειδοποιητήρια που πήρε από τις δημοτικές υπηρεσίες όλα αυτά τα χρόνια, δεν πήγε να κάνει τακτοποίηση της οφειλής. «Θα μπορούσε να κάνει διακανονισμό και να πληρώνει 20 ευρώ το μήνα, όμως το αμέλησε», ισχυρίστηκε ο κ. Μήλιος. Προσθέτοντας ότι από την ώρα που βεβαιώθηκε η οφειλή, δεν μπορούσε κανείς να αποτρέψει την διαδικασία κατάσχεσης από την τράπεζα.
Η καταγγελία
Στην καταγγελία που έκανε ο διαμαρτυρόμενος πολίτης, αναφέρει τα ακόλουθα:
«Λέγομαι Παναγιώτης Κ. και είμαι πατέρας ενός παιδιού 5 χρονών. Με δεδομένο ότι η σύζυγός μου είναι άνεργη, οι μόνοι πόροι για να ζήσει η οικογένεια μου είναι ο μισθός των 567 ευρώ το μήνα που παίρνω εγώ από την εργασία μου.
Και όμως πριν λίγες μέρες ο Δήμος Θερμαϊκού προχώρησε σε κατάσχεση αυτών των 567 ευρώ της μισθοδοσίας μου, του μοναδικού, όπως είπα, πόρου ζωής της οικογένειάς μου, λόγω χρέους από ένα παλιό πρόστιμο 350 ευρώ για παράβαση του Κ.Ο.Κ., το οποίο με τις προσαυξήσεις έφτασε στα 647 ευρώ. Χωρίς καμιά προειδοποίηση ο Δήμος προχώρησε σε διαδικασία κατάσχεσης και δέσμευσε τα χρήματα από τον τραπεζικό λογαριασμό της μισθοδοσίας μου.
Στη διαμαρτυρία μου και σε προσωπική επαφή που είχα με το Δήμαρχο Θερμαϊκού κ.Μαυρομάτη, ο ίδιος δήλωσε ότι κατανοεί το δίκαιο παράπονό μου και δεσμεύτηκε ότι με προσωπική του ευθύνη θα αποδεσμευτεί ο τραπεζικός μου λογαριασμός. Προχωρήσαμε μάλιστα σε διακανονισμό του χρέους μου ώστε να το αποπληρώσω σε μηνιαίες δόσεις.
Κάτι τέτοιο όμως ποτέ δεν έγινε. Όπως ενημερώθηκα από την τράπεζα για την επανενεργοποίηση του λογαριασμού μου είναι αναγκαία προσωπική εντολή του δημάρχου, η οποία ποτέ δεν δόθηκε. Σε τηλεφωνική μάλιστα επικοινωνία με την αρμόδια υπάλληλο του Δήμου, μου ανέφερε ότι “Τελικά δεν γίνεται…”! Κι έτσι έμεινα με τα λόγια συμπαράστασης του Δημάρχου κι ούτε ένα ευρώ στην τσέπη για να ζήσει η οικογένειά μου.
Βρίσκομαι σε απόγνωση. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω…
Ζητώ την αλληλεγγύη σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Παναγιώτης Κ.»
Πηγή: Aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.