Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Κ.Στεφανίδης: "Από έλλειψη αντικειμενικότητας διακρίνονται οι ιδιοκτήτες του Farosnews"


Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το ψευδεπίγραφο site που εμφανίστηκε στην περιοχή, διαβεβαιώνει ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Θερμαϊκού κ. Κυριάκος Στεφανίδης, σε επιστολή του, κατηγορώντας παράλληλα τους ιδιοκτήτες του site αυτού για την πολιτική που ακολουθούν και κυρίως, για την έλλειψη αντικειμενικότητας που τους διακρίνει. Η καταγγελία, έρχεται λίγες μέρες μετά την προσωπική συνέντευξη του δημάρχου κ. Αλεξανδρή στο ψευδεπίγραφο site, που έσπευσαν να στήσουν κάποιοι από τη διοίκηση του δήμου Θερμαϊκού, εκθέτοντάς τον, ενώ παράλληλα εμφανίζονται και ως… αρθρογράφοι του.

Στην επιστολή του ο κ. Κ.Στεφανίδης τονίζει ότι πρόθεσή του είναι να βοηθήσει και όχι να βάζει «τρικλοποδιές» στην διοίκηση του Δήμου. Ενώ ακόμη σημειώνει πως εκλέχθηκε όχι για να κάνει μια απλή διαχείριση «αλλά για να δώσουμε ή καλύτερα να δημιουργήσουμε λύσεις στα προβλήματα των δημοτών. Και πάντα πίστευα ότι η ανάπτυξη είναι η μόνη λύση».
Το πλήρες κείμενο της επιστολής του κ. Κυριάκου Στεφανίδη έχει ως εξής:
«Για πολλοστή φορά αναγκάζομαι να διαψεύδω κακοπροαίρετες και κακόβουλες κατηγορίες εναντίον μου. Ποτέ άλλοτε στην ζωή μου δεν συκοφαντήθηκα τόσο πολύ, για τόσα πολλά και μάλιστα χωρίς να δώσω αφορμή, παρά τώρα που ασχολούμαι με την πολιτική.
Έτσι παρ’ όλο που το τόνισα πολλές φορές προφορικά, θέλω να το επαναλάβω γραπτά με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι :
α) Δεν είμαι (ακόμα τουλάχιστον) «Μιντιάρχης» και δεν είμαι ιδιοκτήτης κανενός site, παρά μόνο του blog: e-thermaikos.blogspot.com. Θα συνεχίσω την έκδοση της πολιτικής εφημερίδας (με το όνομα «Τα εν Δήμω . . . εν Οίκω» - όπου υπάρχει και το όνομά μου) και ενημερώνει όσο το δυνατόν αντικειμενικότερα τους δημότες. Ήδη κυκλοφορεί ηλεκτρονικά το παραπάνω έντυπο, το οποίο μπορεί οποιοσδήποτε να το κατεβάσει από το ιστότοπο http://www.scribd.com/doc/77691560. Προσωπικά όχι μόνο δεν συμμετέχω, αλλά διαφωνώ με την πολιτική, που επέλεξαν να ακολουθήσουν οι ιδιοκτήτες του farosnews.gr. Αν πράγματι ήθελαν να κρατήσουν ίδιες αποστάσεις από όλους τους πολιτικούς και τις πολιτικές, τότε θα είχαν αναρτήσει την παραπάνω ηλεκτρονική εφημερίδα δίπλα στην εφημερίδα του κου Μαυρομάτη. Αυτό δείχνει τουλάχιστον έλλειψη αντικειμενικότητας.
β) Η πρόθεσή μου είναι να βοηθήσω και όχι να βάζω «τρικλοποδιές» στην διοίκηση. Στην επιστολή μου προς τον Δήμαρχο, την οποία δημοσίευσα στο προσωπικό μου blog (http://eu-thermaikos.blogspot.com/2012/01/blog-post.html), γράφω ότι «η διοίκηση μας παλεύει με την καθημερινότητα του πολίτη, που αμείλικτη περιμένει κάθε πρωί» και ότι «τα στελέχη μας καταβάλουν έναν τιτάνιο αγώνα να ανταπεξέλθουν και αυτό αναγνωρίζεται από όλους τους αντικειμενικούς κριτές της πολιτικής». Η επιστολή αυτή εκφράζει την αγωνία μου για το σήμερα και το αύριο, κάτι το οποίο με απασχολεί σε μέγιστο βαθμό και δεν μπορώ να κάθομαι στην καρέκλα του Προέδρου, αδρανής και αδιάφορος.
Αισθάνομαι ότι εκλέχθηκα όχι για να κάνω μια απλή διαχείριση των χρημάτων των δημοτών (που όλοι γνωρίζουμε πλέον, πόσο λίγα είναι) ή για να εξυπηρετήσω - βοηθήσω 5-10 συνδημότες μας, αλλά για να δώσουμε ή καλύτερα να δημιουργήσουμε λύσεις στα προβλήματα των δημοτών. Και πάντα πίστευα ότι η ανάπτυξη είναι η μόνη λύση. Είναι αυτή που θα φέρει δουλειές στους δημότες, άρα και χρήματα στις τσέπες τους και φυσικά στα ταμεία του Δήμου, για να μπορέσει με την σειρά του να κατασκευάσει τις απαραίτητες υποδομές και να κάνει κοινωνική και πολιτιστική πολιτική. Προτρέπω λοιπόν στον δήμαρχο ο οποίος έχει απορροφηθεί στην αντιμετώπιση της καθημερινότητας, να «κάνουμε την υπέρβαση και να αφοσιωθούμε όλοι μας, ενωμένοι, στα θέματα της ανάπτυξης».
Αλλά δεν είναι μόνο οι συκοφαντίες εις βάρος μου, που πολλές φορές αναγκάζομαι να διαψεύδω. Στα 50 μου χρόνια για πρώτη φορά είχα ανυπόστατες καταγγελίες εις βάρος μου – φωτιές που άναψαν κάποια ανώνυμα ανδρείκελα. Για πρώτη φορά αισθάνθηκα να απειλείται η ζωή μου, η συνοχή της οικογένειάς μου, αλλά και αυτά που έχτισα τόσα χρόνια, γιατί απλά σκέφτηκα ότι πρέπει να πολεμήσω για μια καλύτερη ζωή για τα παιδιά μας, για όλους μας.  Δυστυχώς διαπιστώνω ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο. Η ανοησία, η αδικία και η κακία είναι χαρακτηριστικό των φελλών ανθρώπων, που επιπλέουν.
Στεφανίδης Κυριάκος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.