Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

Τα "καραβάκια" αρμενίζουν επί 26 έτη στα συρτάρια...

To δημοσίευμα της "Θεσσαλονίκης" πριν 16 χρόνια, που ήδη μιλούσε για χαμένη... δεκαετία
Πέρασαν 26 χρόνια, πέρασαν από τότε που για πρώτη φορά κατατέθηκε η μελέτη για τη δημιουργία θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στον κόλπο της Θεσσαλονίκης. Κι όμως, ακόμη να προχωρήσει η υλοποίησής της. Αν και, όπως εύστοχα παρατηρούσε στα 1997 η εφημερίδα Θεσσαλονίκη, επί 26 χρόνια «τα καραβάκια αρμένισαν σε όλα τα συρτάρια των αρμοδίων και στις αίθουσες λήψης των αποφάσεων».

Μία νέα αμυδρή ελπίδα ότι μπορεί το έργο να μπει κάποια στιγμή στο δρόμο της υλοποίησης, έδωσε η νέα σύσκεψη που πραγματοποίησαν χτες οι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς, Θερμαϊκού, καθώς επίσης εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της «Εγνατίας Α.Ε.». Η τελευταία, επιλέχθηκε προκειμένου να αναλάβει το συντονισμό των τεχνικών εργασιών που πρέπει να γίνουν και τη δημιουργία της υποδομής, καθώς θα ήταν αδύνατο οι τεχνικές υπηρεσίες των δήμων που μετέχουν στο πρόγραμμα να αναλάβουν το έργο αυτό.
Αποφασίστηκε μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου ή αρχές Μαρτίου το αργότερο να έχει γίνει μία προεργασία στην κατεύθυνση αυτή, αλλά και να συνταχθεί και ο προϋπολογισμός της Περιφέρειας που θα αναλάβει ένα μέρος του κόστους υλοποίησης.
Εξετάστηκαν επίσης ορισμένα τεχνικά θέματα που θα πρέπει να επιλύσουν επιμέρους οι δήμοι που μετέχουν στο πρόγραμμα, όπως ο καθορισμός του σημείου προσέγγισης στην Καλαμαριά.
Ένα μικρό πρόβλημα που αρχικά προέκυψε με το σταθμό προσέγγισης στο δήμο Θερμαϊκού, φαίνεται να ξεπερνιέται. 
Το θέμα δημιουργήθηκε όταν διαπιστώθηκε ότι στις αποβάθρες της Περαίας και της Αγίας Τριάδας δεν υφίστανται αδειοδοτήσεις. Και μέχρι να επιλυθεί το ζήτημα αυτό, θα οριστεί ως σταθμός πλωτής προσέγγισης η αποβάθρα των Νέων Επιβατών. 
Σημειώνουμε ότι ο δήμος Θερμαϊκού είναι ένας από τους δήμους που πιέζουν συνεχώς για τη δημιουργία, επιτέλους της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας. Και όπως παρατηρεί ο δήμαρχος κ. Γιάννης Αλεξανδρής, η επίσπευση της ίδρυσής της θα δώσει τη δυνατότητα στους κατοίκους της περιοχής για ταχύτερη, ασφαλέστερη και πιό οικονομική μετακίνησή τους προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Βοηθώντας παράλληλα και στην αύξηση του αριθμού των επισκεπτών προς τις πανέμορφες παραλιακές περιοχές του δήμου Θερμαϊκού

1 σχόλιο:

  1. πόσο θα πληρώσουμε άραγε αυτήν την ... αρωγή της "Εγνατίας ΑΕ" ; .... και φθηνότερη μετακίνηση σε σχέση με τι; τον ΟΑΣΘ ; ή το αυτοκίνητο - που μέχρι να μπουν τα καραβάκια να δούμε πόσα αμάξια θα κυκλοφορούν ακόμα .... πάντως με εισιτήριο πάνω από 2,5 ευρώ δεν ξέρω πόσοι θα προτιμήσουν το καραβάκι για την καθημερινή τους μετακίνηση ....εκτός και αν ασχοληθεί κάποιος επιτέλους με την ύπαρξη των φωτοβολταϊκών σκαφών που έχουν την δυνατότητα να μετακινούνται με λιγότερα έξοδα άρα και να χρεώνουν χαμηλότερο εισιτήριο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή