Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Μητροπολίτης Παύλος: "Μου επιτίθενται γιατί είχα στην εκκλησία δύο... αριστερούς ψάλτες!


Νέα, ολομέτωπη επίθεση κατά της "Χρυσής Αυγής", με αφορμή την έξαρση των κρουσμάτων ρατσιστικής βίας, εξαπολύει ο μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης, κ.Παύλος, κάνοντας λόγο για οργάνωση του μίσους και της κακίας.

Σε συνέντευξή του στον «Αγγελιοφόρο της Κυριακής», ο ιεράρχης υποστηρίζει ότι η Χρυσή Αυγή δεν είναι ούτε χρυσή ούτε αυγή, αλλά αντιθέτως είναι μαύρη νύκτα, στην οποία, όπως λέει, ζουν όσοι την υπηρετούν. Ο ίδιος πιστεύει ότι πρέπει να τεθεί εκτός νόμου ο εν λόγω κομματικός σχηματισμός, καθώς χρησιμοποιεί την εξουσία που του έχει παραχωρηθεί, για να κακουργεί.
Ο κ. Παύλος, ο οποίος ήταν ο πρώτος ιεράρχης που άσκησε δημοσίως σφοδρή κριτική πριν από τρεις μήνες, τον Οκτώβριο του 2012, κατά των θέσεων και των πρακτικών της οργάνωσης, τονίζει ότι η Χρυσή Αυγή αποτελεί Δούρειο Ιππο για την Εκκλησία. Καλεί δε τους ιερωμένους να μη συγχρωτίζονται με τους εκπροσώπους της, καθώς μπορεί να θεωρηθούν συνεργοί σε εγκληματικές πράξεις.
Ο ίδιος, όπως αποκαλύπτει, έχει καταστεί στόχος της οργάνωσης, η οποία του έχει ανοίξει, όπως σημειώνει, φάκελο, καταχωρίζοντας σ΄ αυτόν κάθε νέα δήλωσή του, αφού πρώτα τη διαστρεβλώσει.
Ο μητροπολίτης Σιατίστης πιστεύει πως αποτελεί επίδειξη ανθρώπινης βλακείας η υπεράσπιση των θέσεων περί εθνοφυλετισμού και μισαλλοδοξίας, ενώ προτείνει τη θέσπιση ιδιώνυμου αδικήματος για τις περιπτώσεις αποτρόπαιων ρατσιστικών εγκλημάτων, όπως αυτό που έγινε πρόσφατα στην Αθήνα, με το φόνο νεαρού Πακιστανού την ώρα που πήγαινε με το ποδήλατό του στη δουλειά του.
Απαντώντας σε ερώτηση για το αν θα πρέπει να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή, ο μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης δηλώνει:
Ναι. Πάντως, το θέμα είναι να καταλάβει και να σκεφτεί η Πολιτεία τι είναι καλύτερο γι' αυτήν την περίπτωση. Εγώ νιώθω πως η Χρυσή Αυγή με προσβάλλει ως πολίτη, καθώς πιστεύει στη βία και οι εκπρόσωποί της είναι χυδαιότατοι στις εκφράσεις τους.
Ωστόσο, όντως έχω γίνει στόχος, αν κρίνω απ' αυτά που γράφονται για μένα σε διάφορα sites και στην εφημερίδα «Στόχος». Χρησιμοποιούν απίστευτα επιχειρήματα σε βάρος μου. Οταν, για παράδειγμα, είπα πως την περίοδο που υπηρετούσα στο Μαντούδι της Εύβοιας είχα δύο αριστερούς ψάλτες, οι επικριτές μου κράτησαν το «αριστεροί», γιατί έτσι τους συνέφερε. Οταν έκανα παρέα με ανθρώπους της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, επειδή συνάντησα στο πρόσωπό τους τίμιους ανθρώπους, εκείνοι έβγαλαν το συμπέρασμα πως στα νιάτα μου ήμουν σκληρός κομμουνιστής. Σε έναν από τους επικριτές μου απάντησα ότι υπάρχει ένα επιχείρημα μπροστά στο οποίο σηκώνει κάποιος ψηλά τα χέρια. Ποιο επιχείρημα είναι αυτό; Η ανθρώπινη βλακεία! Εάν εσείς, απάντησα στον επικριτή μου, απ' όσα είπα καταλάβατε αυτά, δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο. Δεν μπορώ να συζητήσω με ανεγκέφαλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.