Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Αποσύρθηκαν οι κατηγορίες κατά του Στρος Καν


Απέσυρε τις κατηγορίες για βιασμό κατά του πρώην επικεφαλής του ΔΝΤ, Ντομινίκ Στρος Καν ο Αμερικανός δικαστής Μάικλ Όμπους, μετά από αίτηση του εισαγγελέα, ο οποίος ανακάλυψε ψεύδη στις κατηγορίες της καμαριέρας του ξενοδοχείου Sofitel στη Νέα Υόρκη.

Η απόφαση του δικαστή θέτει τέρμα σε ένα απίστευτο τρίμηνο δικαστικό σίριαλ που κόστισε στον Στρος Καν τη θέση του, ως Γενικού Διευθυντή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
Σε δήλωσή του ο κ. Στρος Καν σημειώνει μεταξύ άλλων πως οι τελευταίο δύο μήνες ήταν ένας εφιάλτης για τον ίδιο και την οικογένειά του, προσθέτοντας πως ανυπομονεί να επιστρέψει στο σπίτι του.
Αναλυτικά η δήλωση:
«Αυτοί οι τελευταίοι δυόμισι μήνες ήταν ένας εφιάλτης για μένα και την οικογένειά μου. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φίλους στη Γαλλία και στις Ηνωμένες Πολιτείες που έχουν πιστέψει στην αθωότητά μου, και τις χιλιάδες των ανθρώπων που μας εξέφρασαν την υποστήριξή τους προσωπικά και γραπτώς. Είμαι βαθιά ευγνώμων στη σύζυγο και την οικογένειά μου που πέρασαν αυτή τη δοκιμασία μαζί μου.
»Θέλουμε επίσης να εκφράσουμε την εκτίμησή μας στον δικαστή Όμπους και τους συνεργάτες του, και ιδιαίτερα σε όλους τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτό το δικαστήριο που έκανε μια τέτοια προσπάθεια να προστατεύσει τη σύζυγό μου και εμένα κάθε φορά που ερχόμαστε εδώ.
»Τέλος, είμαστε προφανώς ικανοποιημένοι που ο περιφερειακός Εισαγγελέας συμφώνησε με τους δικηγόρους μου ότι αυτή η υπόθεση έπρεπε να απορριφθεί. Εκτιμούμε τον επαγγελματισμό του και εκείνο των ανθρώπων που εμπλέκονται στην εν λόγω απόφαση.
»Δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο για το θέμα αυτό και ανυπομονούμε να επιστρέψουμε στο σπίτι μας και να επανέλθουμε σε μια πιο φυσιολογική ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.