Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Έτσι αντιγράφουμε τον κ.Μαυρομάτη!!

Ο περίπου "τέλειος" κατά τον κ.Μαυρομάτη δρόμος, για τον οποίο κλείνει τα μάτια
στην επικινδυνότητά και ισχυρίζεται ότι το μόνο που λείπει είναι..."ενιαίο οδόστρωμα"
του Σπύρου Κουζινόπουλου
Μια σοβαρή καταγγελία διατύπωσε τις τελευταίες μέρες ο υποψήφιος δήμαρχος κ.Γιάννης Μαυρομάτης τόσο εναντίον μας, όσο και κατά της δημοτικής παράταξης «Συμπολιτεία Θερμαϊκού» της οποίας ηγούμαστε: Ότι τον αντιγράφουμε. Και συγκεκριμένα, ότι «αντιγράφουμε πλήρως τις ιδέες, τις προτάσεις, τις δράσεις και τις πράξεις του Γ.Μαυρομάτη και της παράταξης «Θερμαϊκός – Νέα Πορεία» για το οδικό και συγκοινωνιακό δίκτυο», όπως αναφέρει στο επίσημο site του συνδυασμού του. 

Οι επικίνδυνες στροφές στο δρόμο Μηχανιώνας-Θεσσαλονίκης
Πρέπει να το παραδεχθούμε: Όντως τον αντιγράφουμε. Γιαυτό και δεχόμαστε να μας μαστιγώσει δημόσια στο λιμάνι της Ν.Μηχανιώνας, εκεί που θα έφερνε το …. «δωρεάν πετρέλαιο από τη Λιβύη του Καντάφι», όπως έταζε στις προηγούμενες εκλογές.
Χρειάζεται όμως να διευκρινίσουμε ότι δεν αντιγράφουμε τον σημερινό υποψήφιο δήμαρχο, αλλά τον πριν μία επταετία Μαυρομάτη. Τον Μαυρομάτη του 2007 και του 2008. Τότε που χαρακτήριζε απαράδεκτο και επικίνδυνο τον δρόμο Μηχανιώνας-Θεσσαλονίκης. Τον ίδιο δρόμο που σήμερα τον βρίσκει περίπου ως τέλειο, καθώς, όπως ανερυθρίαστα ισχυρίζεται, «αυτό που του λείπει είναι η ενιαία και σύγχρονη κατασκευή του οδοστρώματος».
Έχει αδυνατίσει προφανώς η μνήμη του κ.Μαυρομάτη. Κι επειδή, λόγω της πλημμυρίδας των προεκλογικών υποσχέσεων που αφειδώς μοιράζει, είναι λογικό να μην θυμάται ο άνθρωπος το τι έλεγε στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν, θα του θυμίσουμε εμείς κάποιες δηλώσεις του:

-Συνέντευξη Γιάννη Μαυρομάτη στη δημοσιογράφο Φανή Σοβιτσλή, εφημερίδα Μακεδονία 06-9-2007, με τίτλο «Θεσσαλονίκη – Μηχανιώνα, από το '50 ο ίδιος δρόμος»: «Ουσιαστικά είμαστε εδώ και χρόνια όμηροι της πολιτείας, η οποία…. αδιαφορεί για την κατασκευή ενός δρόμου που θα απαλλάξει από την ταλαιπωρία χιλιάδες πολίτες». Και η εφημερίδα συμπληρώνει: «Ο δήμαρχος Γιάννης Μαυρομάτης εξηγεί ότι αν αυτό το τμήμα του δρόμου θα γίνει τελικά, τότε η ταλαιπωρία των πολιτών από μια ώρα προς και από Θεσσαλονίκη θα μειωθεί στο 1/3, δηλαδή σε περίπου 20 λεπτά». 

-Δηλώσεις Γιάννη Μαυρομάτη στον δημοσιογράφο Φώτη Κουτσαμπάρη, εφημερίδα Μακεδονία 01-04-2008, με τίτλο «Ξεμπλοκάρει η κατασκευή νέου δρόμου για τη Μηχανιώνα»:
«Στατιστική μελέτη ομάδας φοιτητών της Πολυτεχνικής σχολής του ΑΠΘ που είχε γίνει υπό την επίβλεψη του καθηγητή Γιώργου Τσώχου, βάσει των στοιχείων της Τροχαίας, σε αυτό το οδικό τμήμα καταγράφονται περισσότερα από 30 ατυχήματα το χρόνο, με τουλάχιστον πέντε νεκρούς και 50 τραυματίες. “Έγινε επί υπουργίας του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή και δεν έχει διαπλατυνθεί καθόλου. Γίνονται πολλά τροχαία ατυχήματα”, αναφέρει ο κ. Μαυρομάτης», κατέληγε εκείνο το δημοσίευμα της Μακεδονίας.. 

Μια και έγινε αναφορά στη συγκεκριμένη μελέτη της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ υπό τον καθηγητή Γ. Τσώχο, πρέπει να πούμε ότι όπως αναφέρονταν σ΄αυτή:
«Οι οικισµοί της νότιας περιοχής του Νοµού Θεσσαλονίκης (∆ήµοι Επανοµής, Θερµαϊκού και Μηχανιώνας) αποτελούν  τους πιο γοργά αναπτυσσόµενους οικισµούς-προάστια της Θεσσαλονίκης. Στην απογραφή του 2001 η Περαία ήταν ο οικισµός µε την µεγαλύτερη αύξηση πληθυσµού σε όλη την Ελλάδα (περίπου 300%). Η οδική σύνδεση των προαστίων αυτών δεν είναι καθόλου ικανοποιητική. Η οδός Θεσσαλονίκη-Αεροδρόµιο-Περαία-Μηχανιώνα και οι κάθετες οδοί προς τους άλλους οικισµούς δεν επαρκούν για την υφιστάµενη κυκλοφορία και είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες».
"Η κατάσταση αυτή δεν τιμά κανέναν" δήλωνε ο Περιφερειάρχης
Όπως δήλωνε στους δημοσιογράφους, στις 26 Αυγούστου 2008, ο τότε Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθηγητής, Γιώργος Τσιότρας: «Είναι γνωστά σε όλους τα προβλήματα με το μποτιλιάρισμα στην κεντρική οδό σύνδεσης της Επανομής, της Μηχανιώνας και του δήμου Θερμαϊκού με το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης. Ο όγκος των μετακινήσεων τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί σημαντικά, ενώ οι κυκλοφοριακοί φόρτοι επιδεινώνονται κι από την παρουσία βαρέων οχημάτων, που εκτός των άλλων εξυπηρετούν και την ιχθυαγορά της Θεσσαλονίκης. Η κατάσταση που επικρατεί δεν τιμά κανέναν μας». 

Και κάτι ακόμη:  Σε μία έκθεσή του, που δημοσιεύθηκε στον τύπο στις 5 Μαίου 2011, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Πρόληψης και Συμπαράστασης ανηλίκων θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων, σημείωνε για το οδικό δίκτυο του νομού Θεσσαλονίκης, μεταξύ των οποίων και για το δρόμο Μηχανιώνας-Θεσσαλονίκης: «Οι αυτοψίες των τεχνικών υπηρεσιών δείχνουν ότι σε μεγάλα τμήματα του δικτύου υπάρχουν κακοτεχνίες, λακκούβες, παραμορφώσεις, ρωγμές και αυξημένη ολισθηρότητα, κατάσταση που εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για τους οδηγούς».

Τι λοιπόν μεσολάβησε και ο κ.Μαυρομάτης, από κει που θεωρούσε επικίνδυνο το δρόμο, σήμερα τον βρίσκει περίπου ως τέλειο, με μόνο ένα …. μικροπροβληματάκι στα σημεία «με έντονη υψομετρική διαφορά»; Που αποδίδεται αυτή η μαγική εικόνα που επιχειρεί να δημιουργήσει στους ψηφοφόρους του δήμου Θερμαϊκού για τον δρόμο-καρμανιόλα; Ποια γραμμάτια προσπαθεί να ξοφλήσει ο πρώην δήμαρχος Μηχανιώνας, με την ωραιοποίηση του άθλιου οδικού δικτύου της περιοχής μας; Ποιες ευθύνες επιχειρεί να αποκρύψει; Μόνο τις δικές του; Των κυβερνήσεων Γιώργου Παπανδρέου που λιβάνιζε; Tου τρίο Ψωμιάδης-Τζιτζικώστας-Τσαμασλής στο οποίο ορκίζονταν; Της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ που σήμερα τον στηρίζει; Θα είχε ενδιαφέρον να απαντήσει επ΄ αυτών και να μην υπεκφεύγει. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.