Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Εκλέγεται αύριο ο νέος αρχηγός της "Νέας Δημοκρατίας"

Λίγες ώρες έμειναν για τις γαλάζιες κάλπες που θα αναδείξουν τον νέο πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας. Δικαίωμα να ψηφίσουν τη φορά αυτή, έχουν μόνο όσοι μετείχαν στην εκλογική διαδικασία του πρώτου γύρου, χωρίς όμως να χρειαστεί να ξαναπληρώσουν το παράβολο των 3 ευρώ έκαστος.

 Οι δύο υποψήφιοι, Κυριάκος Μητσοτάκης και Βαγγέλης Μεϊμαράκης, με συνεντεύξεις σε ΜΜΕ δίνουν το στίγμα τους και καλούν τον κόσμο να ψηφίσει την Κυριακή. «Θα είμαι το ανάποδο του κ. Τσίπρα. Θα είμαι ένας πολιτικός που δεν θα λαϊκίζει και θα εκπροσωπεί σοβαρά τη χώρα στο εξωτερικό» διεμήνυσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης δίνοντας το στίγμα του σε περίπτωση που εκλεγεί πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας μετά τις εκλογές της Κυριακής.
«Είμαι σίγουρος ότι μπορώ να νικήσω τον Αλέξη Τσίπρα. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα κόμμα που διακρίνεται για την πολιτική του ανικανότητα» τόνισε ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ. «Δε θα πω για κανέναν ότι είναι λύση ήττας, εγώ είμαι λύση νίκης» συμπλήρωσε.

«Όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα της Κυριακής, εγώ θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την Νέα Δημοκρατία, όπως έκανα πάντα, δήλωσε από την πλευρά του ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος Βαγγέλης Μεϊμαράκης. «Είμαστε σε ευγενή άμιλλα, οι πολίτες θα επιλέξουν, από κει και πέρα θα συνεχίσουμε» είπε για την αναμέτρησή του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ενώ σχολιάζοντας την διαδικασία τόνισε πως «είναι εσωκομματική διαδικασία, που ενδιαφέρει τον κόσμο, όμως μπροστά στα σημαντικά προβλήματα δεν απασχολεί τους πολίτες τόσο πολύ. Μείναμε πίσω, υπολόγιζα πως οι εκλογές θα κρατούσαν 20 μέρες και πάμε στους τρεις μήνες. Από πέρυσι τέτοια εποχή εμείς έχουμε εκλογές κι εγώ από Δευτέρα θα συνεχίσω να τρέχω γιατί έχω πάρει φόρα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.