Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Γ.Λαζαρίδης: "Δεν μπορούσα να είμαι ένας Στεφανίδης ή ένας χειροκροτητής"


«Θα ήμουν γελοίος εάν επιχειρούσα να διαχωρίσω τον εαυτό μου, εκτιμώντας ότι τα πράγματα δεν πάνε όσο καλά θα ήθελα. Δεν θα ήμουν κι εγώ τίποτε άλλο παρά ένας Στεφανίδης ή ένας χειροκροτητής», λέει ο παραιτηθείς αντιδήμαρχος Τοπικής Ανάπτυξης Γιώργος Λαζαρίδης σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «δ». Δηλώνοντας παράλληλα ότι δεν πρόκειται ποτέ στο μέλλον να συνεργαστεί και πάλι με τον κ.Αλεξανδρή.

Η συνέντευξη του Γιώργου Λαζαρίδη έχει ως εξής:
1. Παραιτηθήκατε από αντιδήμαρχος και δημοτικός σύμβουλος. Ποιοι είναι οι λόγοι της παραίτησής σας;
Αυτό που θα μπορούσα να πω σήμερα είναι ότι η παραίτησή μου κατατέθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας, 1 Οκτωβρίου, και η απόφασή μου είναι οριστική και αμετάκλητη. Το γεγονός αυτό το έκανα γνωστό στο Δήμαρχο από την πρώτη στιγμή, στη μια και μοναδική, ολιγόλεπτη, συζήτηση που είχαμε, την επομένη στο γραφείο του.
Όπως πολύ σωστά παρατηρείτε, η παραίτησή μου είναι και από τη θέση του δημοτικού συμβούλου, προκειμένου να μην δημιουργήσω επιπλέον προβλήματα στη λειτουργία του συνδυασμού με τον οποίο εκλέχθηκα. Αυτή θεωρώ ότι είναι η πρέπουσα στάση για κάποιον που φεύγει από την Διοίκηση και όχι να παραμείνει στο δημοτικό συμβούλιο, αντιπολιτευόμενους τους συναδέλφους του.

2. Γιατί τώρα πριν ακόμη συμπληρωθούν 2 χρόνια διοίκησης; Δεν είναι λίγο νωρίς;
Η παραίτησή μου δεν έχει σε τίποτε να κάνει με την αποτελεσματικότητα της διοίκησης ή τη λειτουργία της και επομένως δεν έχει καμία σημασία το χρονικό σημείο. Δεν είναι ούτε νωρίς, ούτε αργά, διότι δεν θέλω με την πράξη μου αυτή να διαφοροποιηθώ από το έργο της δημοτικής αρχής. Μπορεί να έχω διαφορετική άποψη σε κάποια θέματα, σέβομαι όμως απόλυτα την προσπάθεια που καταβάλλουν κάποιοι συνάδελφοί μου και μάλιστα κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες.
Ήμουν κι εγώ ένα στέλεχος της ομάδας διοίκησης και μάλιστα Αντιδήμαρχος. Θα ήμουν γελοίος εάν επιχειρούσα να διαχωρίσω τον εαυτό μου, εκτιμώντας ότι τα πράγματα δεν πάνε όσο καλά θα ήθελα.  Δεν θα ήμουν κι εγώ τίποτε άλλο παρά ένας Στεφανίδης ή ένας χειροκροτητής. Ένας ακόμη, στη σειρά αυτών που αντί να δουλεύουν, έτσι όπως αποφάσισαν οι δημότες, αυτοί καταγγέλλουν τους συναδέλφους τους που εργάζονται για να καλύψουν και το δικό τους κενό.
Η παραίτησή μου έχει να κάνει με την αξιοπρέπειά μου. Αφού λοιπόν ένιωσα ότι πρέπει να φύγω, το γεγονός ότι δεν συμπληρώθηκαν καν 2 χρόνια, μόνο τυχαίο είναι.

3. Υπάρχει περίπτωση να είστε υποψήφιος στις επόμενες εκλογές;
Μετά την εμπειρία που είχα, ως μέλος διοίκησης, έχω αποκρυσταλλώσει άποψη για τον τρόπο που πρέπει να ασκείται η διοίκηση ενός τόπου. Αν διαπιστώσω ότι μπορεί να υπάρξουν οι συνθήκες εκείνες που θα επιτρέπουν μια σοβαρή προσπάθεια, βεβαίως και υπάρχει περίπτωση να είμαι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές.

4. Υπάρχει περίπτωση να συνεργαστείτε και πάλι με τον κ. Αλεξανδρή; Αν ναι με ποιο τρόπο και ποιες προϋποθέσεις;
Όχι, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, με κανένα τρόπο και υπό καμία προϋπόθεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.