Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Ψήφιση πολυνομοσχεδίου - Διαγραφή Λ.Κατσέλη


Ψηφίστηκε και επί των άρθρων το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, για το νέο μισθολόγιο, την εργασιακή εφεδρεία και το αφορολόγητο των 5.000 ευρώ με την κυβέρνηση να μετράει μια απώλεια, καθώς η Λούκα Κατσέλη έκανε πράξη τα λεγόμενα της και καταψήφισε το άρθρο 37 για τις εργασιακές σχέσεις.


Στην ονομαστική ψηφοφορία που διεξήχθη, πήραν μέρος 298 βουλευτές, με 154 να ψηφίζουν "ναι" και 144 "όχι".
To άρθρο 37 πέρασε με 153 ψήφους. Το "όχι" που είπε η Λούκα Κατσέλη -παρά το... ψηστήρι που δέχθηκε από τον υπουργό Οικονομικών μέχρι κυριολεκτικά στο παρά πέντε-, κόστισε τελικά τη θέση της στο ΠΑΣΟΚ. H ίδια νωρίτερα είχε εκφράσει με την ομιλία της στη Βουλή την αντίθεσή της στο συγκεκριμένο άρθρο.
Ο πρόεδρος της Βουλής διάβασε επιστολή του πρωθυπουργού στην οποία αναφέρει πως "δεν είναι θέμα κομματικής πειθαρχίας, αλλά εθνικής ευθύνης για την διαπραγμάτευση που θα κάνουμε" και με την οποία ενημερώνει ότι η Λούκα Κατσέλη "πλέον δεν περιλαμβάνεται στην σύνθεση της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ".



Δήλωση της Λούκας
Την λύπη της για τη διαγραφή της από την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ εξέφρασε η Λούκα Κατσέλη, τονίζοντας πως το «όχι» που είπε στο άρθρο 37 ήταν θέμα αρχής και συνέπειας.
Η ανακοίνωση της Λούκας Κατσέλη για τη διαγραφή της έχει ως ακολούθως:
Λυπάμαι για αυτή την απόφαση. Από τη δική μου τη μεριά θέλω να δηλώσω ότι ήμουν και είμαι ΠΑΣΟΚ και έχω στηρίξει με όλες μου τις δυνάμεις την κυβέρνηση.
Για μένα όμως, θέματα αρχών και συνέπειας, ιδιαίτερα για ζητήματα που έχω προσωπικά χειριστεί και γνωρίζω, είναι αδιαπραγμάτευτα.
Για αυτό δεν μπορώ να συναινέσω στην αποδόμηση θεσμών που διασφαλίζουν εργασιακά δικαιώματα και είναι πυλώνες της Δημοκρατίας και του κοινωνικού κράτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.