Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Χρ. Σπίρτζης: «Πονεμένη ιστορία ο ΟΑΣΘ»

«Πονεμένη ιστορία», χαρακτήρισε τον ΟΑΣΘ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας σήμερα στον ραδιοσταθμό «Στο Κόκκινο» και τον Στάθη Σχινά, και επισημαίνοντας τις διαχρονικές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων της τελευταίας εξηκονταετίας που άφησαν χωρίς κανένα έλεγχο τους μετόχους του οργανισμού.

«Ο ΟΑΣΘ είναι μια πονεμένη ιστορία από το 1957 μέχρι σήμερα και έχει και πολλές διαστάσεις. Έχει τις διαστάσεις των επιπτώσεων στην πόλη με τον τρόπο που λειτουργεί ποιοτικά και ποσοτικά. Έχει την οικονομική διάσταση και έχει και τη θεσμική διάσταση. Την τελευταία 10ετία έχουμε δώσει στον ΟΑΣΘ ένα δισεκατομμύριο» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης.
 «Έχουμε δώσει περισσότερα από ότι στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων του ΟΑΣΘ είναι από τις επιδοτήσεις του ελληνικού δημοσίου και βεβαίως έχουμε και το θεσμικό κομμάτι, γιατί από το ’57 μέχρι σήμερα στο Υπουργείο δεν υπήρχε καμία δομή για να ελέγχει εάν ο ΟΑΣΘ τηρεί τη σύμβαση που έχει. Απλά μόνο πληρώνει» τόνισε ο Χρ. Σπίρτζης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση.
 «Δεν έχει δει κανείς δηλαδή αν τα δρομολόγια, η ποιότητα και η ποσότητα των δρομολογίων και αυτά που προβλέπει η σύμβαση, που υπάρχει, τηρούνται ή δεν τηρούνται. Αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα, το οποίο θα μπει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τον ΟΑΣΘ την ώρα που πρέπει» σημείωσε ο Υπουργός.
 Αναφορικά με την ενδεχόμενη συμμετοχή του κεντρικού Δήμου στους δύο δημόσιους οργανισμούς που θα δημιουργηθούν ο κ. Σπίρτζης σημείωσε πως «Ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχει δηλώσει ότι θα εισφέρει στην προσπάθεια που κάνει η κυβέρνηση για να υπάρξουν δυο δημόσιοι φορείς. Και έχει πει ότι θα εισφέρει με την προμήθεια από πλευράς του κάποιων ηλεκτρονικών λεωφορείων, προκειμένου να εμπλουτιστεί ο στόλος του φορέα λειτουργίας. Αυτό σημαίνει ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα έχει ένα ποσοστό και το χρέος θα βαρύνει το Δήμο Θεσσαλονίκης».
 «Δεν έχουμε εμείς κάποιο πρόβλημα πώς ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα εφοδιάσει ή θα εφοδιαστεί ο ίδιος με ηλεκτρικά λεωφορεία. Είναι λεωφορεία τα οποία δεν θα έχουν τόσο βαριά όχληση στην πόλη. Θα μπορούν, φαντάζομαι, από αυτά που έχουμε συζητήσει με τον Δήμαρχο, τον κ. Μπουτάρη να μπαίνουν σε μικρούς δρόμους και να μην έχουμε τους θορύβους και τους ρύπους που πρέπει» ανέφερε ο Χρ. Σπίρτζης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.